اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تعهد بسیج ساخت 20000 واحد مسکونی برای سیل زدگان است

رئیس بسیج مستضعفین گفت: بسیج در کل کشور تعهد به بازسازی ۲۰ هزار واحد برای سیل زدگان کرده که در حال انجام تعهدات است.

تعهد بسیج ساخت 20000 واحد مسکونی برای سیل زدگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مراسم آیین کلنگ‌زنی بازسازی منازل سیل‌زده روستای شاکریه سوسنگرد اظهار کرد: بسیج در کل کشور تعهد به بازسازی ۲۰ هزار واحد کرده که در حال انجام تعهدات است؛ از شمال کشور که مازندران و گلستان هستند تا جنوب کشور خوزستان و لرستان و ایلام منازل سیل‌زدگان در حال بازسازی است.

وی افزود: در مجموع دو شهر دشت آزادگان و هویزه ۲ هزار واحد باید بازسازی شود که این کار بین سپاه تهران بزرگ و سپاه حضرت ولیعصر(عج) تقسیم شده است.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید کردند که به مناطق سیل‌زده و مخصوصا خوزستان برسید که بر این اساس در حال پیش‌برد کارها هستیم و از برنامه‌ای که داریم عقب نیستیم.

غیب‌پرور بیان کرد: کارهای مهم ۲۸ روستای دشت آزادگان و هویزه شامل تخلیه آب، احداث سیل‌بند، سمپاشی، تعمیر مساجد و مدارس و پاکسازی منازل بوده که انجام شده و طی قراری که با دوستان گذاشته‌ایم باید این پروژه در کل کشور بین ۴ تا ۶ ماه به اتمام برسد.

انتهای پیام/72052/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول