اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آتش‌سوزی کوه تل‌خالی کاکان بویراحمد مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش‌سوزی کوه تل‌خالی کاکان بویراحمد بدون کمک مدیریت بحران استان مهار شد.

آتش‌سوزی کوه تل‌خالی کاکان بویراحمد مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌حسین حکمتیان‌اصل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش همکاران خستگی ناپذیر و تلاشگر منابع طبیعی، نیروهای مردمی و طبیعت دوستان عصر دیروز آتش سوزی تل‌خالی کاکان مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این آتش‌سوزی در نیمی از شب دوشنبه شروع شد که از همان ابتدای آتش‌سوزی‌ها نیروهای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خود را به محل آتش سوزی رساندند و تا عصر دیروز در کوه تل خالی بودند تا اینکه توانستند آتش سوزی را مهار کردند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که مدیریت بحران هیچ گونه همکاری در مهار آتش سوزی با اداره کل  منابع طبیعی و آبخیزداری نداشته اما در مصاحبه‌ای مدیریت بحران از کمک‌رسانی و در اختیار قرار دادن 3 عدد تراکتور به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری  برای ایجاد آتش‌بر اشاره کرده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: تا عصر دیروز که آتش‌سوزی مهار شد حتی یک عدد تراکتور در اختیار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برای مهار آتش سوزی قرار نگرفت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول