اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگاه‌های فرهنگی در ترویج تفکر شهید بهشتی کوتاهی نکنند

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما خواست تا نسبت به اشاعه اندیشه‌های شهید بهشتی در جامعه به خصوص نسل جوان اهتمام کنند و گفت: دستگاه‌های فرهنگی در ترویج تفکر شهید بهشتی کوتاهی نداشته باشند.

دستگاه‌های فرهنگی در ترویج تفکر شهید بهشتی کوتاهی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی پیرامون بزرگداشت شهدای هفتم تیر در استان گلستان اظهار کرد: در گام دوم انقلاب باید استکبار جهانی مانند همیشه در نگاه و منظر نسل جوان منفور جلوه کند زیرا عمال استکبار جهانی در کشور عزیزمان ایران فقط 72 قربانی نگرفته بلکه انقلاب اسلامی 17 هزار شهید ترور دارد که نسل جوان از خباثت جریان نفاق، جریان فرقان و جریانات مشابه علیه انقلاب اسلامی شاید آگاهی لازم را ندارد.

وی نقش رسانه‌ها را در اشاعه گفتمان انقلاب اسلامی موثر خواند و تصریح کرد: نسل جوان لازم است نسبت به دشمن‌شناسی بصیرت کافی داشته باشد و اهل خباثت را بشناسد، که ترویج اندیشه‌های شهید بهشتی یکی از نیازهای مهم جامعه به خصوص نسل جوان است.

 عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور افزود: رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما نسبت به برگزاری میزگردهای تبیینی و بصیرتی و معرفی ابعاد شخصیتی شهید بهشتی اقدام کنند.

احمدی نسبت به برگزاری بزرگداشت شهدای هفتم تیر در سراسر استان تاکید کرد و گفت: همه ما در قبال انقلاب اسلامی تکلیف و رسالت سنگینی بر عهده داریم، 40 سال زیر چتر این نظام دینی در برابر ترورها، تهدیدها و تحریم‌های دشمن مقاومت و ایستادگی کردیم این توقع و انتظار وجود دارد که این همراهی محکمتر از گذشته استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه 6 الی 12 تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، ابراز کرد: فاجعه هفتم تیر هیچگاه از خاطره ملت ایران پاک نمی‌شود، این ایام برای نسل جوان باید بازخوانی شود.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور در خصوص شبهات شیطانی دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی که با تقطیع بیانات شهید بهشتی مسائل را جور دیگری به مخاطب منتقل می‌کنند، بر لزوم تقویت عنصر دشمن‌شناسی در جامعه تاکید کرد.

احمدی ادامه داد: کسانی که علمدار تبیین اندیشه‌های شهید بهشتی هستند نسبت به تفکر التقاطی دشمن در فضای مجازی نباید غافل باشند، باعث شرمساری است اگر رسانه‌ها به خصوص دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و جماعات نسبت به ترویج و اشاعه اندیشه شهید بهشتی در حوزه نرم کوتاهی و غفلت داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری در لباس شهید بهشتی است، تصریح کرد: اندیشه‌ای که امروز در مقابل رهبری ایستاده؛ دیروز در برابر شهید بهشتی ایستاده بود، این جریانات حتی نسبت به شورای نگهبان و نهاد مقدس سپاه تخطئه می‌کنند اینها همان کسانی هستند که به صورت شهید بهشتی تخم مرغ و گوجه گندیده زدند ولی جوان امروز در این باره چیزی نمی‌داند.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی کشور تاکید کرد: در گام دوم انقلاب جامعه بیشتر از گذشته نیاز به تفکر شهید بهشتی دارد با تفکر این شهید والامقام، امام راحل و رهبری می‌توانیم انقلاب اسلامی را جاودانه و ماندگار برای برپایی تمدن انقلاب اسلامی و بسترسازی مقدمات عصر ظهور فراهم کنیم.

احمدی؛ دیدار مقام معظم رهبری با نخست‌وزیر ژاپن را تحقیر تمام عیار ترامپ دانست و گفت: تا زمانی که تفکر شهید بهشتی در جامعه باشد امام و انقلاب است، خیلی‌ها نمی‌خواهند انقلاب اسلامی باشد، نماینده مجلسی که در مواجهه با جریان استکباری، آرمان انقلاب اسلامی را به تفکر غارنشینی و عصر حجری تعبیر می‌کند و حل مشکلات را در معامله با آمریکا می‌داند باید بر این دهان‌ها لعنت فرستاد.

وی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی به پیچ سهمگین‌تری خواهد رسید برای اینکه یاوران انقلاب اسلامی تفکر دهه شصتی ندارند کسی که زمانی به آرمان‌های امام و انقلاب غافل بود مجلس قیام می‌کرد اما مظلومیت گام دوم انقلاب اینجاست که در دهه پنجم وقتی کسی علیه این نظام حرف می‌زند مجلس قیام نمی‌کند، جامعه قیام نمی‌کند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول