اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

برای بهتر شدن کسب و کار از نمایندگان دولت در اتاق بازرگانی استفاده نشد

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: نمایندگان بخش دولتی در اتاق‌های بازرگانی یک حضور میرا داشته‌اندو ما هم در اتاق‌های بازرگانی سازوکاری طراحی نکرده‌ایم که از ظرفیت‌های این افراد برای بهبود فضای کسب و کار بهره بگیریم.

برای بهتر شدن کسب و کار از نمایندگان دولت در اتاق بازرگانی استفاده نشد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین سلاح‌ورزی امروز در سومین جلسه از نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: حضور 20 نفر از نمایندگان دولت در هیأت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی قطعا انگیزه محکمی دارد که قانونگذار آن را مصوب کرده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت:این افراد بدنه اصلی سیاست‌گذاری مسائل اقتصادی کشور هستند، در حالی که حضور نمایندگان بخش دولتی در اتاق‌های بازرگانی یک حضور میرا بوده و ما هم در اتاق‌های بازرگانی سازوکاری طراحی نکرده‌ایم که از ظرفیت‌های این افراد برای بهبود فضای کسب و کار بهره بگیریم.

در ادامه محمدرضا انصاری نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: اتاق تهران امروز به لحاظ اثرگذاری در جریانات اقتصادی کشور مهیا است اما اینکه چقدر بتوانیم اثرگذار باشیم دو وجه دارد.یکی اثرگذاری ما به عنوان اتاق و دیگری اثرگذاری حاکمیت مؤثر است.

وی گفت:‌ باید از ظرفیت‌هایمان به صورت منسجم و سازمان یافته استفاده کنیم و باید بسیاری از ملاحظات را در شرایط فعلی کنار بگذاریم و آنچه که فکر می‌کنیم به نفع کشور است را مطرح کنیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول