اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تغییر امام جمعه کردکوی با درخواست مردم منتفی شد

فرماندار کردکوی گفت: تغییر امام جمعه کردکوی بنا به درخواست‎های مردم این شهرستان منتفی شد.

تغییر امام جمعه کردکوی با درخواست مردم منتفی شد

ابراهیم قدمنان صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، در خصوص شایعه تغییر امام جمعه شهرستان کردکوی در فضای مجازی اظهار کرد:با توجه به کهولت سن و بیماری امام جمعه کردکوی از تهران پیشنهادی مبنی بر تغییر ایشان مطرح شد و این مسأله را نیز با ما مطرح کردند که به چند دلیل پیشنهاد دادیم این تغییر در حال حاضر انجام نشود.

وی تصریح کرد: مردم کردکوی ارادت ویژه‌ای به حجت‌الاسلام شاعری دارند، از طرفی ایشان برای اقامه نماز حضور می‌یابند و مراجعات مردمی نیز به امام جمعه کردکوی زیاد است و ایشان با سعه‌صدر و تدبیر و مدیریت مطلوب حلال مشکلات مردم هستند.

فرماندار کردکوی انتصاب امام جمعه انبارالوم به کردکوی را تکذیب کرد و افزود: قرار بود یک روحانی جوان از «اسفراین» به‌عنوان امام جمعه کردکوی معرفی شود که در صورت تحقق این مهم، منزلی برای اقامت امام جمعه، دفتر و وسیله نقلیه در کردکوی نداشتیم و در حال حاضر حجت‌الاسلام شاعری در منزل خود سکونت دارند و خودرو و دفتر کار متعلق به ایشان است.

قدمنان تصریح کرد: با توجه به اصرار مردم شهرستان کردکوی بر تداوم فعالیت امام جمعه کردکوی ما نیز مکاتباتی در این خصوص داشتیم و اعلام کردیم که با توجه به نظر مردم و شرایط فعلی شهرستان بهتر است حجت‌الاسلام شاعری همچنان امام جمعه کردکوی باقی بماند که فعلاً با این پیشنهاد موافقت شد و تغییر امام جمعه کردکوی منتفی شده است.

وی تاکید کرد: بیش از 35 سال است که حجت‎الاسلام شاعری در کردکوی امام جمعه هستند و پس از آیت‎‎الله نورمفیدی قدیمی‎ترین امام جمعه استان گلستان به‎شمار می‎روند.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه با جوانگرایی مخالف نیستم ولی اعتقاد دارم در حوزه معنوی در شهرستان کردکوی به امام جمعه پخته و با تجربه نیاز است، افزود: به طور قطع در پست های مدیرتی باید به سمت جوانگرایی حرکت کنیم اما به اعتقاد بنده در مسائل معنوی که حالت پدرانه دارد جوانگرایی الزامی نیست چراکه امام جمعه باید فردی پخته و باتجربه باشد تا مردم بتوانند به وی اعتماد کنند.

گفتنی است؛ ششم اردیبهشت‌ماه سال 1361 حکم «حجت‌الاسلام موسی شاعری» امام جمعه کردکوی ابلاغ شد و از آن زمان تاکنون به عنوان امام جمعه در کردکوی فعالیت دارند.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول