اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

پیوستن دانشگاه علم و صنعت به شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام

دبیرکل شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام گفت:رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در شورای راهبردی دانشگاه‌های شبکه مجازی جهان اسلام عضو شد.

پیوستن دانشگاه علم و صنعت به شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در شورای راهبردی دانشگاه‌های شبکه مجازی جهان اسلام  عضو شد.

کریم نجفی برزگر دراین باره افزود: شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام با هدف تبیین جایگاه جمهوری اسلامی ایران و توسعه دیپلماسی علمی و فرهنگی به دنبال توسعه تعاملات بین دانشگاهی در داخل و خارج است.

وی ادامه داد: هرچه ارتباط بین دانشگاه‌ها در داخل گسترده‌تر شود، بهتر می‌توانیم ظرفیت‌های کشور را در عرصه بین المللی نمایان کنیم.

 رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران نیز درباره عضویت درشورای راهبردی دانشگاه‌های شبکه مجازی جهان اسلام گفت: دانشگاه علم و صنعت با تشکیل معاونت بین المللی به دنبال تعامل گسترده و انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی مشترک با سایر کشورها است و در این رابطه اقدامات بسیار مؤثری انجام داده است.

وی تعامل دانشگاه علم وصنعت را با کشورهایی همچون  چین، روسیه، ژاپن ، آلمان، استرالیا، فرانسه را بسیار ارزشمند عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت توسعه دیپلماسی علمی بین المللی افزود: کشور ایران از ظرفیت‌های بسیار قوی در حوزه علمی برخوردار است و ما دارای دانشجویان نخبه و در واقع آچار بدست و بسیار توانمند هستیم که در مسیرحفظ پویایی علمی حرکت می کنیم.

ذاکری همکاری با شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام را نقطه عطفی برای گسترش این تعاملات علمی عنوان کرد.

وی از شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام خواست رشته گرایش‌هایی که در دانشگاه‌های مختلف وجود دارد را به علاقه مندان تحصیل بشناساند.

 رئیس دانشگاه علم و صنعت به نمایندگی از شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام  در مهرماه در مراسم روز علم کشور آلمان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول