اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توزیع 710 تن شکر دولتی در فردیس

معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی و عمرانی فرمانداری شهرستان فردیس گفت: سهمیه شهرستان فردیس از شکر دولتی وارد شده به استان البرز 710 تن است که میان اقشار مختلف توزیع می شود.

توزیع 710 تن شکر دولتی در فردیس

مریم قهرمانی صارم، معاون برنامه‌ ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز گفت: اقلام ضروری مردم با قیمت دولتی در میان اقشار مختلف شهرستان فردیس توزیع خواهد شد؛ یکی از این اقلام شکر است، قیمت شکر در بازار دچار نوساناتی شده بود که با واردات پنج هزار تُن شکر به استان البرز این شرایط کنترل شد.

معاون برنامه‌ ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس با اشاره به اینکه 710 تُن شکر دولتی سهم شهرستان فردیس است، افزود: در برخی مراکز فروش شکر تا هفت هزار تومان نیز افزایش یافته که این امر غیرقانونی قلمداد می شود و قیمت فروش شکر سه هزار و 400 تومان تصویب شده است.

قهرمانی صارمی از افزایش نظارت ها خبر داد و یادآور شد: تاکنون 400 تُن شکر میان جامعه هدف کارگران و کارمندان توزیع شده است؛ سعی داریم با تعریف بسته بندی برای شکرهای سهمیه ای به یک نرخ واحد در میان تمام مراکز توزیع و عرضه دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس بیشترین توزیع شکر را در استان البرز داشته است، اضافه کرد: کارخانه هایی که برای تولیدات خود نیازمند استفاده از شکر هستند از شکر دولتی سهم خواهند داشت؛ کارخانه نبات سازی و تولید شکلات از جمله این واحدهای صنعتی هستند که پیش از این از خُرده قند استفاده می کردند.

توزیع گوشت منجمد وارداتی ادامه دارد

معاون برنامه‌ ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس در ادامه با اشاره به اینکه گوشت و مرغ در ماه مبارک رمضان به نرخ دولتی میان کارگران و کارمندان توزیع شده است، اعلام کرد: مرغ در بازار به قیمت متعادل رسیده است اما توزیع گوشت منجمد وارداتی کماکان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه توزیع گوشت در فردیس نسبت به کرج در فروشگاه های بیشتری انجام شد، تصریح کرد: توزیع برنج هندی با قیمت دولتی نیز در بازار انجام شد که در سطح استان با استقبال مردم روبه رو نشد.

قهرمانی صارمی همچنین اظهار کرد: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاغذ دولتی نیز میان اصحاب فرهنگ و رسانه شهرستان فردیس توزیع شد.

انتهای پیام/م/1102/س/3

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول