اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع شکر کام قنادان را شیرین کرد

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان از توزیع سه مرحله شکر در بین قنادان زنجانی خبر داد و گفت: توزیع شکر کام قنادان را شیرین کرد.

توزیع شکر کام قنادان را شیرین کرد

رسول محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حل مشکل شکر قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان توزیع شکر یارانه‌ای از اواخر سال قبل آغاز شده است.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با بیان اینکه در مرحله نخست 90 تن شکر و در مرحله دوم که امسال انجام شد 347 تن شکر بین صنف قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان توزیع شد، تصریح کرد: در مرحله سوم نیز که توزیع آن به پایان رسیده است، 100 تن شکر بین واحدهای زیرمجموعه توزیع شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم توزیع شکر به قیمت 3 هزار و 950 تومان انجام شد، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی این میزان شکر بین 160 واحد بستنی‌فروشی، آبمیوه و قنادی توزیع شد.

محمدی ضمن اشاره به آمار تفکیکی توزیع شکر در بین صنف قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده برای هر واحد بستنی یا کیک‌فروشی 200 کیلو و برای هر واحد قنادی 700 کیلو شکر داده شد.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‌فروشان زنجان با بیان اینکه برای توزیع شکر در مرحله چهارم نیز برنامه‌ریزی شده است و به زودی توزیع آن آغاز خواهد شد، تصریح کرد: این میزان شکر نیز به تفکیک با در نظر گرفتن میزان شکر مورد نیاز واحدها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع شکر موجب آرام شدن بازار این کالا شده است، گفت: امروز در بازار نیز شاهد افت قیمت شکر و در دسترس بودن آن هستیم.

محمدی همچنین اشاره‌ای به افزایش قیمت سایر مواد اولیه داشت و تصریح کرد: قیمت مواد اولیه همچون سابق نبوده و امسال بازار آرام‌تری داریم، اما کاغذ و  بکینگ پودر افزایش قیمت بی‌رویه‌ای داشته و البته فروش آن هم نقدی شده است.

به گزارش فارس، توزیع شکر یارانه‌ای از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، بر همین اساس شکر به قیمت 3 هزار و 450 تومان در حال توزیع است.

طبق آمار اعلامی از سوی شرکت غله استان زنجان تاکنون 5 هزار و 500 تن شکر برای صنوف و 630 تن برای مصرف خانوار در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول