اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| خوابگاه کوی دانشگاه تهران، امسال هم یک هفته تعطیل است

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به این گلایه دانشجویان از تعطیلی 10 روزه خوابگاه کوی دانشگاه تهران در تیرماه هر سال، گفت: امسال این خوابگاه از 12 تا 20 تیر تعطیل است و امکان تغییر در برنامه فعلی وجود نداشت اما هنوز روی این موضوع کار می کنیم.

فارس من| خوابگاه کوی دانشگاه تهران، امسال هم یک هفته تعطیل است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه «تعطیلی 10 روزه خوابگاه دانشگاه تهران و سرگردانی دانشجویان» اعلام کرده‌اند که خوابگاه کوی دانشگاه تهران هر سال از 13 تیر تعطیل می شود و این تعطیلی تا 23 تیرماه ادامه دارد که در این مدت دانشجویان سرگردانند. 

خبرنگار فارس این موضوع را از دانشگاه تهران پیگیری کرده است.

حسن به‌نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به این گلایه دانشجویان، گفت: هر ساله خوابگاه کوی دانشگاه یک هفته پس از اینکه امتحانات پایان می‌یابد برای انجام کارهایی از جمله سم‌پاشی، نقل و انتقالات و نظافت به مدت یک هفته تعطیل است. 

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده بود شاید امسال برای این سرگردانی دانشجوها چاره‌ای اندیشیده شود، گفت: امسال نیز این خوابگاه از 12 تیر تا 20 تیرماه تعطیل است و امکان تغییر در برنامه فعلی وجود نداشت.

به‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا امکان حذف تعطیلی برای ترم‌های آینده وجود دارد یا این موضوع به طور کل منتفی شده است؟ گفت: هنوز روی این مسئله کار می کنیم و اگر امکان تغییر باشد، لحاظ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول