اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آزادیخواه: خصوصی‌ سازی‌ها در شستا ویژه سپاری و ویژه خواری است

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: متاسفانه خصوصی‌سازی‌های فعلی در وزارت تعاون و شستا و صندوق بازنشستگی، ویژه‌سپاری و ویژه خواری است زیرا به افراد مرتبط با دولت و شخصیت‌های خاص داده‌اند.

آزادیخواه: خصوصی‌ سازی‌ها در شستا  ویژه سپاری و ویژه خواری است

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،گفت: انتظارم از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک وزارتخانه وسیع و گسترده که می‌تواند در حوزه اشتغالزایی و حمایت از واحدهای تولیدی مقتدر عمل کرده و با زیرمجموعه‌هایش مانند شستا و صندوق بازنشستگی کل کشور نقش‌آفرینی کند، برون سپاری و خصوصی‌سازی صحیح و ارائه مدلی ویژه در کشور است. 

وی  افزود:‌ متاسفانه درحوزه خصوصی‌سازی دولت توفیقی به صورت کلی نداشته و وزارت تعاون هم از این توفیق بی‌بهره بوده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  گفت: سازمان خصوصی سازی باید مبتنی بر اصل 44 قانون اساسی برون ‌سپاری کند و ظرفیت‌های ایجاد شده را در اختیار مردم قرار دهد.

آزادیخواه گفت: متاسفانه خصوصی‌سازی‌های فعلی در وزارت تعاون و شستا و صندوق بازنشستگی، ویژه‌سپاری و ویژه خواری است چرا که خصوصی‌سازی‌های صورت گرفته به افراد مرتبط با دولت و شخصیت‌های دولت بوده و صرفا اسم آن خصوصی‌سازی است ضمن اینکه این امر رانت‌خواری است تا خصوصی‌سازی.

وی افزود:‌ما از آقای شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اقدامی خاص در خصوصی‌سازی‌ها ندیدیم هرچند امیدواریم که با توجه به دفاعی که دولت از جایگاه شریعتمداری کرده است، جریان سالم خصوصی‌سازی را ایجاد کند و اگر این موضوع محقق شود قطعا از آن حمایت خواهیم کرد ولی تاکنون چیزی را در این باره ندیده‌ایم و در سال 98 خوف آن را داریم که شرایط عکس آن را ببینیم و ویژه‌خواری و رانت‌خواری در وزارت تعاون بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «سازمان خصوصی سازی اشتباه 10 ساله خود را اصلاح کند» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول