اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رونمایی از نسخه جدید سامانه بلیت فروشی تئاتر و موسیقی/ ثبت اطلاعات هنرمندان

مدیر سامانه فروش بلیت «تیوال» از آماده سازی نسخه سوم تحولی این سایت خبر داد و گفت: این نسخه دارای ویژگی‌هایی است که رفاه هنرمندان و مردم را بیشتر فراهم می‌کند.

رونمایی از نسخه جدید سامانه بلیت فروشی تئاتر و موسیقی/ ثبت اطلاعات هنرمندان

«محمد امرآبادی» مدیر سامانه فروش بلیت «تیوال» ضمن بیان این خبر، در گفت‌وگو با فارس گفت: نسخه سوم سامانه بلیت فروشی تیوال در حال آماده سازی است. اتفاقات مهمی در این نسخه رخ خواهد داشت،‌از نظر ظاهری طراحی جدید و خوبی صورت می‌گیرد و شرایط بهتری برای دسترسی مخاطبان و هنرمندان فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: به لحاظ جنبه‌های بصری و فنی ، نسخه این سایت تقویت خواهد شد و هنرمندان و مردم می‌توانند محتوای مدنظرشان را بدون اینکه ایمیل بزنند و منتظر باشند، خودشان بارگذاری کنند. البته هنرمندان در صورتی که مجوزهایشان تکمیل و تأیید شده باشد، می‌توانند محتوای مدنظرشان را بارگذاری کنند.

امرآبادی با بیان اینکه در این نسخه اطلاعات هنرمندان، سازمان‌ها، سالن‌ها و آثار با هم موجود خواهد بود، گفت: به طوریکه هر کدام از فعالان عرصه هنر همه دارای یک بخشی به صورت کانال و با هم مرتبط هستند و هم سیستم خودکار براساس نوع فعالیت‌ها و نوع کارها فهرست می‌شوند.

وی در پایان گفت:‌نسخه این نمایش از نیمه تیر ماه بارگذاری و رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول