اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ملت ایران هرگز تن به سازش و مذاكره نمی‌دهد

امام جمعه قیدار گفت: تاریخ ایران نشان مى‌دهد كه هر زمان در برابر دشمن كوتاه آمده و عقب‌نشینى كرده، هزینه‌هاى بسیارى پرداخته است و با توجه به این تجربه‌های، تلخ و شیرین، ملت ایران هرگز تن به سازش و مذاكره نمی‌دهد.

ملت ایران هرگز تن به سازش و مذاكره نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار به سفر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به ایران طی هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: پیش از سفر نخست وزیر ژاپن به ایران یک مانور رسانه‌ای به راه انداخته شد و هدف این بود که ایران باید در جریان سفر شینزو آبه پیشنهادات آمریکا را بپذیرد و بار دیگر به میز مذاکره بازگردد.

امام جمعه قیدار افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار موضع نهایی جمهوری اسلامی ایران را در این مورد مشخص کردند که با توجه به بد عهد و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا امکان مذاکره وجود ندارد.

وی تاکید کرد: تاریخ ایران نشان مى‌دهد که هر زمان در برابر دشمن کوتاه آمده و عقب‌نشینى کرده است، هزینه‌هاى بسیارى پرداخته است و با توجه به این تجربه‌های، تلخ و شیرین، ملت ایران هرگز تن به سازش و مذاکره نمی‌دهد و از مواضع انقلابی خود عقب گرد نمی‌کند.

موسوی به سفر هایکو ماس وزیر خارجه آلمان به تهران اشاره کرد و گفت: وی با مقامات کشورمان در موضوعات مختلف به ویژه برجام و موضوع تحریم‌ها گفت‌وگو کرد و بسیارى از رسانه‌ها منتظر بودند که وی خبرهایی را از این مذاکرات منتشر کند که نبود و در واقع سفر وزیر خارجه آلمان تأییدى دوباره بر این واقعیت بود که نباید به اروپا دل خوش کرد.

امام جمعه قیدار به هفته جهاد و دیگر ایام پیش‌رو اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس جهاد سازندگی نقش بسیار بزرگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و در دو میدان سازندگی در روستاها و سنگر سازی در جبهه‌ها فعالیت داشتند.

وی با تاکید بر اهمیت روزافزون بخش کشاورزی و لزوم توجه به مشکلات این قشر گفت: این قشر مسؤولیت امنیت غذایی کشور را بر عهده دارند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول