اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مذاکره با آمریکا نشانه پذیرش ذلت و بدبختی است

امام‌ جمعه نجف‌آباد گفت: دشمن از ما می‌خواهد که استقامت نکنیم، حتی خیلی‌ها از روی کج‌فهمی و سستی بر این فکر دشمن و غربی‌ها دامن می‌زنند.

مذاکره با آمریکا نشانه پذیرش ذلت و بدبختی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایم هفته نجف‌آباد اظهار کرد: سعی کنیم کار خوب و مستمر را در زندگی داشته باشیم ولو کم، در بعضی روایات داریم کار خوب را باید حداقل یک سال انجام دهیم، اگر در میدان جهاد اکبر خوب مقاومت کردیم به‌ راحتی به اهداف والا خواهیم رسید.

امام‌ جمعه نجف‌آباد افزود: دشمن از ما می‌خواهد که استقامت نکنیم، حتی خیلی‌ها از روی کج‌فهمی و سستی بر این فکر دشمن و غربی‌ها دامن می‌زنند، نمی‌دانند آن‌کسی که استقامت می‌کند جلوی جنگ و زورگویی را می‌گیرد نه آن‌که ضعیف است و تسلیم زورگویی می‌شود.

حسناتی تصریح کرد: ما جنگ‌افروز نیستیم، بازدارنده از جنگ هستیم، باید در همه زمینه‌ها قوی باشیم تا دشمن از ما بترسد، ترامپ بی‌مخ و دروغ‌گو که خود غربی‌ها  بررسی کردند و گفتند او در یک سال 11هزار دروغ گفته است، چگونه می‌خواهد با ما مذاکره کند، این‌هایی که به دنبال قدرت‌طلبی و شهوت‌رانی هستند می‌خواهند با ما مذاکره کنند و برای آن 12 شرط می‌گذارند، ما اگر قبول کنیم یعنی ذلت و بدبختی را پذیرفته‌ایم.

وی در ادامه گفت: ما دنبال دردسر نیستیم و حرفمان این است اما آنجایی که می‌خواهند زور بگویند اسلام می‌گوید جلوی آن‌ها مقاومت کنیم، هر روز یکی را می‌فرستند برای مذاکره، این نشان‌دهنده پایین آمدن قدرت آن‌هاست، یک روز نماینده‌ای از آلمان و یک روز نخست‌وزیر ژاپن را می‌فرستند، اما ما با این آدم مذاکره نمی‌کنیم و شاخ‌های این قلدران غربی را می‌شکنیم.

امام‌ جمعه نجف‌آباد در پایان بیان کرد: ما مردانگی را قدر می‌دانیم و نامردی‌ها را سرکوب می‌کنیم، به لطف خدا تاکنون هم موفق بودیم چون ما دین‌داری می‌کنیم، این‌ها امتحان الهی است و بیش از آن‌چه فکر می‌کردیم خدا به ما لطف عطا کرده است.

انتهای پیام/63109/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول