اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بسته خبری | از واکنش‌ها به جان باختن 5 شهروند هراتی در استخر کشاورزی تا انهدام باند قاچاق مواد مخدر در یزد

در بخش بسته‌ی خبری چهارشنبه 22 خردادماه، مهم‌ترین اخبار استان یزد از رسانه‌های گوناگون در روزی که گذشت را مرور و بررسی کنید.

بسته خبری | از واکنش‌ها به جان باختن 5 شهروند هراتی در استخر کشاورزی تا انهدام باند قاچاق مواد مخدر در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بخش بسته خبری که دربرگیرنده مهم‌ترین اخبار استان یزد از رسانه‌های گوناگون است، به‌صورت روزانه در خبرگزاری فارس یزد منتشر خواهد شد.

مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه 22 خرداد که در رسانه‌های استان یزد منتشر شد به شرح زیر است:

*واکنش توییتری استاندار یزد به جان باختن 5 شهروند هراتی در استخر کشاورزی خاتم

استاندار یزد نوشت: غرق شدن یک خانواده پنج‌نفری در شهرستان خاتم دردآورترین خبر ماه‌های اخیر در استان یزد بود. با تسلیت این مصیبت به بازماندگان و مردم آن دیار، همه مدیران ذی‌ربط و نهادهای مسئول را به اتخاذ تدابیر ویژه و سریع در پیشگیری از تکرار این‌گونه حوادث و اطلاع‌رسانی و آموزش مناسب فرامی‌خوانم.

گفتنی است به گزارش روابط عمومى سازمان اورژانس کشور؛ظهر روز گذشته در پى سقوط یک پسربچه داخل استخر کشاورزى در شهرستان خاتم که به دنبال آن ۴ نفر دیگر از خانواده براى نجات وى وارد استخر شدند، همگى جان باختند.

*تغییر ساعت کاری ادارات استان یزد از هفته آینده

با ابلاغ استاندار یزد به مدیران کل ادارات و سازمان‌های استان، ساعات  کار دستگاه‌های اجرایی (ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به‌استثنای بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی، امدادرسانی و آتش‌نشانی،) از ۲۵ خردادماه لغایت ۳۱ مردادماه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر و پنج‌شنبه از ساعت ۶ صبح الی ۱۲:۳۰ تغییر می‌یابد.

*واحد اطلاعات سپاه یزد یک باند قاچاق مواد مخدر را منهدم کرد

سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد روز گذشته یک باند قاچاق مواد مخدر را دریکی از جاده‌های این استان منهدم کردند. در این عملیات ۶ نفر دستگیر و تعداد سه دستگاه خودرو با ۱۲۶ کیلوگرم تریاک کشف شد/ایرنا

*تیم فوتبال شهید قندی یزد احیاء می‌شود

رئیس هیئت فوتبال استان اعلام کرد باشگاه شهید قندی یزد در مسابقات لیگ دو فوتبال کشور حضور خواهد یافت.

*روزهای گرم و سوزان در انتظار یزدی‌ها

میرحسینی کارشناس اداره هواشناسی استان یزد: با توجه به اینکه هوای گرم به سمت استان یزد نفوذ کرده از امروز روند افزایش دما را در استان خواهیم داشت، در روزهای پایانی هفته، دمای هوا یزد به بالای 40 درجه سانتی‌گراد نیز خواهد رسید.

*انتقاد مدیرکل بازرسی استان یزد از روند تنظیم بازار در استان

طالبی بازرس کل استان یزد گفت: واژه "تنظیم بازار" در عرف به یک تعبیر شوخی تبدیل‌شده است و برای تأثیرگذاری در بحث تنظیم بازار نیازمند همت بسیجی در استان یزد هستیم.

*تکذیب سرقت سنگ‌قبر ایرج افشار

در تماس با روابط عمومی سازمان بهشت‌زهرا تهران خبری که مربوط به  سرقت سنگ‌قبر ایرج افشار یزدی در برخی از کانال‌های استان منتشرشده بود  تکذیب شد./روزنامه بشارت یزد

*مگس مدیترانه‌ای بر جان زردآلو عقدا

حسینی پور معاون فنی جهاد کشاورزی اردکان: آفتی که به میوه‌هایی همچون گوجه‌سبز و علی‌الخصوص زردآلوهای عقدا افتاده و خسارت وارد کرده است همان مگس مدیترانه‌ای است.مردم باید ضمن جمع‌آوری تمام محصولات زردآلو چه کال و چه پخته از تکثیر و زیادشدن این آفت جلوگیری نمایند تا این آفت نتواند به محصول اصلی عقدا که انار است صدمه وارد کند./عقدانیوز

*تغییرات جدید مدیریتی در استان یزد

‌اکرم فداکار (مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان) به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد معرفی  و علی عزالدینی (معاون اسبق اقتصادی و مشاور استاندار یزد) نیز به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی یزد منصوب شد.

علی‌اکبر اولیاء (رئیس دانشگاه یزد) نیز عهده‌دار مسئولیت معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو  شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول