اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ثبت‌نام در دومین دوره طرح توانمندسازی صدف تا 25 خردادماه تمدید شد

دومین دوره طرح صدف با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در دومین دوره طرح توانمندسازی صدف تا 25 خردادماه تمدید شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین دوره طرح صدف با هدف توانمندی‌سازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای تسهیل ورود به بازار کار برگزار می شود.

این طرح به همت پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه نوآوری تهران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرداد و شهریورماه 98 برگزار می‌شود.

این طرح شامل آزمون‌ها و مشاوره‌های خودشناسی و روان‌شناختی شغلی، برگزاری کارگاه و سمینارهای تخصصی و مهارتی، مشاوره‌های مهارتی شغلی به صورت گروهی و رزومه‌سازی حرفه‌ای است.

از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به بازدید از پارک فناوری پردیس و شرکت‌های دانش‌بنیانِ مستقر در آن به‌عنوان یکی از زیست‌بوم‌های نوآوری و فناوری کشور و عضویت در شبکه نوآوری تهران اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح تا ۲۵ خردادماه فرصت دارند، به پایگاه اینترنتی شبکه نوآوری تهران به نشانی www.tinet.ir مراجعه و در آن ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول