اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مهمترین چالش در محقق نشدن کامل اسناد کشور، عدم ضمانت اجرایی آنهاست

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با بیان اینکه الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت تا دو سال آینده اجرا خواهد شد گفت: مهمترین چالش در محقق نشدن کامل اسناد و برنامه‌ها در کشور، عدم ضمانت اجرایی آنهاست.

مهمترین چالش در محقق نشدن کامل اسناد کشور، عدم ضمانت اجرایی آنهاست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، هادی اکبرزاده دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در هشتمین دوره این کنفرانس، اظهار داشت: پس از هشت سال با تلاش صاحب‌نظران، طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به مرحله نهایی نزدیک شده و این سند از سال ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد. 

وی ادامه داد: در زمان کمتر از دو سال باقی‌مانده به اجرای سند، باید سند را تکمیل کنیم که خروج از مرحله نظریه و ورود به مرحله عمل، چالش‌های جدی خواهد داشت. 

به گفته وی، مهمترین چالش در محقق نشدن کامل اسناد و برنامه‌ها در کشور، عدم ضمانت اجرایی آنهاست که در این کنفرانس در این باره بحث خواهد شد. 

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با طرح این سؤال که چرا بسیاری از سیاست‌ها و برنامه‌های کشور موفق نبوده، گفت: در این کنفرانس به این سؤال‌ها پاسخ متقن داده خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول