اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

دانشگاه آزاد نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: امروز دانشگاه آزاددر گام دوم انقلاب نه تنها در خط مقدم فعالیت های علمی قرار دارد بلکه نقش اساسی با پتانسیل نیروهای جوان دانشگاهی ایفا می کند.

دانشگاه آزاد نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اجلاس  «دانشگاه آزاد اسلامی؛ گام دوم انقلاب اسلامی»صبح امروز درواحد علوم تحقیقات برگزار شد.

این مراسم با حضور  علی اکبر ولایتی رییس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، میرحمایت میرزاده عضو  رؤسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و برخی معاونان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: امروز سی و هفتمین سالگرد دانشگاه آزاد اسلامی است و در نوع خودش شاید بزرگترین رویداد مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی همین نشست امروز و فردا است‌. رویکرد اصلی این نشست عملیاتی کردن و درحقیقت شروع رویکرد جدید مدیریتی و ساختار جدید در این دوره از دانشگاه خواهد بود. در واقع عرصه جدیدی در دانشگاه آزاد آغاز شده است. لازم بود در یک جلسه توجیهی همه دست اندرکاران حضور پیدا کنند تا مدیران این رویکرد را به تفصیل توضیح دهند. 

وی افزود: در این روزهایی که سی و هفتمین سالگرد دانشگاه آزاد را دور هم جمع شدیم مصادف با گام دوم انقلاب اسلامی است که یک حرکت ارزشمند در تاریخ بوده است. قطعا نقش دانشگاه آزاد در گام دوم انقلاب یک نقش اساسی است زیرا دانشگاه یک مرکز تاثیر گذار برای جوانان است. گام اول انقلاب با دستاوردهای بسیاری سپری شد و امروز گام دوم آغاز شده است و قطعا دانشگاه آزاد یکی بزرگترین دانشگاه‌های جهان در ام القرای اسلام است که می‌تواند یک نقش بی بدیل ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول