اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

اوبر کابین تاکسی پرنده اش را به نمایش گذاشت

اوبر که قبلا از برنامه های خود برای استفاده از تاکسی های پرنده در نقاطی همچون دالاس و لس انجلس خبر داده بود، حالا کابین های تاکسی های پرنده خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

اوبر کابین تاکسی پرنده اش را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، اوبر که قبلا از برنامه های خود برای استفاده از تاکسی های پرنده در نقاطی همچون دالاس و لس آنجلس خبر داده بود، حالا کابین های تاکسی های پرنده خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

 اوبر به تازگی ملبورن استرالیا را هم به فهرست مسیرهای پرواز تاکسی های پرنده خود افزوده است. این اولین شهر در خارج از آمریکاست که قرار است تاکسی های پرنده در آن به پرواز درآیند.

اوبر اعلام کرده که تاکسی های پرنده این شرکت از سال آینده میلادی مسافران را به صورت هوایی حمل و نقل خواهند کرد. البته پیش از این شرکت های دیگری هم از راه اندازی تاکسی های هوایی خبر داده بودند که از جمله آنها می توان به بوئینگ، بل، دایملر و آستون مارتین اشاره کرد.

اوبر این خدمات جدید خود را اوبر ایر نام نهاده و اولین بار در سال 2016 از برنامه های خود در این زمینه خبر داد. تاکسی هوایی اوبر از توانایی نشست و برخاست عمودی برخوردار بوده و انتظار می رود تکمیل طرح های اوبر در این زمینه تا سال 2023 به طول بینجامد.

البته هنوز قوانین راه اندازی خدمات تاکسی هوایی مشخص نشده ولی مقامات محلی در کشورهای استرالیا و آمریکا در حال برنامه ریزی در این زمینه هستند. همچنین به نظر می رسد هزینه استفاده از این خدمات بسیار بالا باشد و افراد عادی فعلا نتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول