اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف بازسازی می شود

معاون دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به وجود 13 خوابگاه دانشجویی فعال گفت: تمامی خوابگاه های این دانشگاه از 15 تیرماه به مدت 2ماه در طرح بازسازی و تعمیرات ساختمانی قرار خواهند گرفت.

خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شریف بازسازی می شود

عمادالدین فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: تمامی خوابگاه های این دانشگاه از 15 تیرماه به مدت 2ماه در طرح بازسازی و تعمیرات ساختمانی قرار خواهند گرفت به طوری که 3 خوابگاه پر جمعیت ما شامل طرشت 2 ، احمدی روشن و طرشت 3 که در مجموع نزدیک به 2 هزار دانشجو را پوشش می دهند در اولویت این طرح قرار دارند.

وی افزود: این دانشگاه دارای 13 خوابگاه است که 4 هزار دانشجو از آنها استفاده می کنند که ما در طرح نگهداری و تعمیرات ساختمان ها در تابستان سال جاری اقدام به تجمیع دانشجویان در یک بلوک خوابگاهی کرده و به سرعت به تعمیر ساختمان ها می پردازیم.

فاطمی زاده با اشاره به اهمیت خوابگاه های دانشجویی اضافه کرد: دانشگاه شریف به طور میانگین سالانه حدود 700 میلیون تومان برای نگهداری خوابگاه های دانشجویی هزینه می کند البته این در حالی است که برای افتتاح و احداث فضای جدید مانند یک زمین ورزشی نزدیک به 400 میلیون تومان اختصاص می یابد.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف درباره خوابگاه های دانشجویی گفت: همه خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه دارای رتبه های 2 و 3 هستند و تنها 2 خوابگاه رتبه 4 داریم که در تلاش هستیم با احداث فضاهای رفاهی آنها را به رتبه های بالاتر تغییر دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول