اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

انتشار طرح اصلاح ساختاری بودجه در سایت سازمان برنامه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از انتشار ‏طرح ‎اصلاح ساختاری بودجه خبر داد و از صاحب‌نظران دعوت کرد نظرات تکمیلی خود را در خصوص این طرح ارائه فرمایند.

انتشار طرح اصلاح ساختاری بودجه در سایت سازمان برنامه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور،‌محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توییتی از انتشار ‏طرح ‎اصلاح ساختاری بودجه خبر داد و از صاحب‌نظران دعوت کرد نظرات تکمیلی خود را در خصوص این طرح ارائه فرمایند.

 ‏این طرح در راستای تدابیر رهبر انقلاب، بر مبنای ۴ محور و شامل ۲۳ برنامه طراحی شده تا زمینه حرکت به سمت ‎بودجه بدون نفت را فراهم سازد.

به گزارش فارس، متن توییت نوبخت به شرح زیر است: طرح اصلاح ساختاری بودجه که در راستای تدابیر رهبر انقلاب، بر مبنای ۴ محور و شامل ۲۳ برنامه طراحی شده تا زمینه حرکت به سمت ‎بودجه بدون نفت را فراهم سازد، در وبگاه سازمان برنامه و بودجه منتشر شد. از صاحب نظران دعوت می کنم نظرات تکمیلی خود را ارائه فرمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول