اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

صباغیان: با استعفای وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی فرهنگیان قربانی نشود

نماینده مردم بافق در مجلس گفت: حداقل خواسته فرهنگیان اجرای طرح رتبه بندی آنان است که بطحائی بر این مسئله تأکید می‌کرد و امیدواریم استعفای وزیر آموزش و پرورش، طرح رتبه بندی فرهنگیان را قربانی نکند.

صباغیان: با استعفای وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی فرهنگیان قربانی نشود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با اینکه وزیر آموزش و پرورش استعفا داده ولی حداقل خواسته فرهنگیان اجرای طرح رتبه بندی آنان است که بطحائی بر این مسئله تأکید می‌کرد و امیدواریم با استعفای وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی فرهنگیان قربانی نشود.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته سخنگوی دولت، طرح رتبه بندی فرهنگیان تا دو ماه آینده اجرا می‌شود افزود: خواسته ما از رئیس جمهور این است که وزیر توانمند و جسوری را برای آموزش و پرورش بگذارد تا بتواند از حقوق فرهنگیان دفاع کند.

نماینده مردم بافق در تذکری به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: گرانی، تورم و افزایش قیمت‌ها افسارگسیخته شده به گونه‌ای که قیمت ماشین و زمین چند برابر شده است و مردمی که تا سال گذشته می‌توانستند خانه دار شوند، باید آن پول خود را برای اجاره خانه هزینه کنند.

صباغیان با بیان اینکه نمی‌دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دُم خروس را، گفت: هیچ نظارتی بر قیمت‌ها نیست، این در حالی است که گفته می‌شود بر قیمت‌ها نظارت می‌شود اما سازمان تعزیرات که یک میلیون شعبه دارد، در حوزه انتخابیه ما مأموری ندارد و صرفاً یک نفر هفته‌ای یک بار و به شکل سیار برای نظارت می‌آید که این کافی نیست.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی به تحریم‌ها ندارد و به عدم نظارت بر می گردد، خاطرنشان کرد: مردم تحت فشار شدید اقتصادی هستند که برای برون رفت از این وضعیت باید نظارت‌ها بیشتر شود و همچنین لازم است در جلسه غیرعلنی درباره این موارد بحث و بررسی صورت گیرد.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول