اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

احداث پارک ساحلی یکی از انتظارات مردم بردخون

شهردار بردخون گفت: احداث پارک ساحلی یکی از انتظارات و خواسته‌های مردم است اما به دلیل اینکه ساحل در حریم شهر نیست و خدمت‌رسانی را غیرممکن می‌کند اما بیشتر همشهریان از شورا و شهرداری انتظار دارند فضایی برای گذران اوقات آنان فراهم کنند.

 احداث پارک ساحلی یکی از انتظارات  مردم بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، عبدالخالق قایدی در بازدید از ساحل خورخان بردخون اظهار داشت: گردشگری یکی از صنعت‌های مهم و درآمدزا است که نیازمند تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد زیربنای لازم است.

شهردار بردخون افزود: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در بخش بردخون وجود دارد و دریا به عنوان یکی از مهم‌ترین جذابیت‌ها و راهی به سوی توسعه گردشگری است اما بدون توجه به امکانات و تجهیزات، نمی توان گردشگران را جذب کرد.

قایدی اضافه کرد: احداث پارک ساحلی یکی از انتظارات و خواسته‌های مردم است اما به دلیل اینکه ساحل در حریم شهر نیست و خدمت‌رسانی را غیرممکن می‌کند اما بیشتر همشهریان از شورا و شهرداری انتظار دارند فضایی برای گذران اوقات آنان فراهم کنند.


شهردار بردخون با بیان اینکه توسعه گردشگری بردخون نیازمند نگاه ویژه است، گفت: از فرماندار شهرستان که نگاه ویژه‌ای به توسعه متوازن و تقسیم عادلانه فرصت‌های گردشگری دارند، می‌خواهیم در این زمینه مشارکت و همکاری کنند تا مطالبه بحق مردم بردخون عملی شود.وی ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش شهرداری و شورا و با امکانات و داشته‌های موجود، فضای حداقلی را ایجاد نمودیم هرچند که حق مردم قدرشناس بردخون بسیار بیشتر از این امکانات است و انتظار داریم مسؤولان بخش مطالبه‌گر باشند تا فضایی شایسته برای مردم ساخته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول