اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترور مسئول «جماعت اسلامی لبنان» در «شبعا»

یکی از مسئولان ارشد «جماعت اسلامی لبنان» هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت و ترور شد.

ترور مسئول «جماعت اسلامی لبنان» در «شبعا»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جماعت اسلامی لبنان» اعلام کرد، افراد مسلح ناشناس یکشنبه شب (دیشب) مسئول این جنبش را در منطقه «شبعا» در جنوب لبنان ترور کردند.

بر اساس گزارش روزنامه مصری «عربی 21»، در بیانیه جماعت اسلامی لبنان آمده است: دست‌های خیانت و فتنه «محمد قاسم جرار» مسئول روابط عمومی جماعت اسلامی در حاصبیا، مرجعیون و منطقه شبعا را ترور کرد؛ این اتفاق زمانی رخ داد که جرار در حال انجام وظیفه در درمانگاه «الرحمه» در شبعا بود؛ درمانگاهی که آن را اداره می‌کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی فیلم مربوط به لحظه تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت محمد قاسم جرار را منتشر کرده‌اند، فیلمی که از دوربین‌های مداربسته به دست آمده است.

جماعت اسلامی لبنان نزدیک به جریان سیاسی «اخوان المسلمین» است و در بخش‌های مختلف لبنان فعالیت دارد؛ این جریان در منطقه اکنون مغضوب عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر است.

تدابیر شدید امنیتی در اطراف محل ترور برقرار شده و تیم‌های تحقیقاتی مسئول بررسی موضوع هستند.

در همین راستا وبگاه «لبنان‌ 24» به نقل از یکی از مسئولان حماعت اسلامی نوشت، محمد جرار پیش‌تر بارها تهدید شده بود و امروز این تهدیدات عملی شد.

مسئول مذکور در ادامه گفت: در حال حاضر انگشت اتهام به سمت هیچ طرفی دراز نمی‌کنیم اما در اینگونه جنایات نمی‌توان دست‌های دشمن اسرائیلی را مستثنی کرد؛ دشمنی که هنوز بخشی از خاک ما را در اشغال خود دارد. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول