اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر؛ اولویت سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما تعیین تکلیف پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر است، گفت: اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در استان سمنان به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

فارس من| تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر؛ اولویت سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، موضوعی با عنوان «مشکلات و نبود امکانات کسبه مسکن مهر سمنان را بررسی کنید» مطرح کرده‌اند.

آن‌ها با انتشار مطالبه‌ای در سامانه «فارس من» تصریح کردند که « ما جمعی از ساکنان مسکن مهر سمنان هستیم؛ متأسفانه نظارت و تأمین امکانات برای کاسبان و دست‌فروشان سه‌شنبه و شنبه‌بازار سمنان بسیار محدود است.

به‌عنوان مثال استقرار سرویس بهداشتی از پیش‌پاافتاده‌ترین امکانات است که تابه‌حال شاهد اقدامی از سوی شهرداری نبوده‌ایم. لطفاً پیگیری بفرمایید، گاهی شاهد مواردی هستیم که جای تأسف دارد.»؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع پرداخته است.

حسین دهقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: اولویت‌های راه و شهرسازی استان سمنان منطبق بر کارویژه‌های وزارت راه و شهرسازی بوده و اولویت نخست ما تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر باقیمانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: این پروژه‌ها به‌سرعت باید تعیین تکلیف شود و زیرساخت‌های موردنیاز سایت‌های مسکن مهر نیز باید با همکاری سایر نهادهای مسؤول احداث شود.

دهقان با بیان اینکه کمک به رونق ساخت‌وساز هم در فهرست اولویت‌های راه و شهرسازی استان سمنان قرار دارد، افزود: در محلات بافت فرسوده و نقاط دیگر شهر در زمینه ساخت‌وسازهای مسکونی و گردشگری و تعریف پروژه‌های مشارکتی با زمین‌هایی که در اختیار ماست، اقدام خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم با انبوه‌سازان به توافقاتی برسیم، تصریح کرد: در قبال زمینی که در اختیار انبوه‌سازان می‌گذاریم، باید بتوانیم به رونق ساخت‌وساز کمک کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه پروژه‌های متعددی در حوزه راه، امور فنی و اجرایی، بیمارستان مهدی‌شهر و ندامتگاه‌ها را در اولویت داریم، اظهار کرد: این طرح‌ها باید تعیین تکلیف شود؛ چون تکمیل برخی از این پروژه‌ها زمان برده است و امیدواریم سریع‌تر به نتیجه برسانیم.

 انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول