اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

سهام بانک انصار خارج از ساعت معاملات بازارقابل سفارش‌گیری است

بر اساس اعلام ناظر بازار بورس، انجام معامله در خارج از ساعت معاملاتی و در نماد وانصار2 آماده سفارش گیری است.

سهام بانک انصار خارج از ساعت معاملات بازارقابل سفارش‌گیری است

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به برنامه ادغام بانکهای نظامی در بانک دولتی سپه که در پی تصویب در جلسه سران قوا مطرح شد، باید سهامدران این بانکها از جمله بانک انصار ، سهام در اختیار خود را واگذار کرده و بفروشند.  در این زمینه اطلاعیه در مورد خرید سهام شرکت بانک انصاربا نماد (وانصار) در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران منتشر شد.

به اطلاع می‌رساند؛ پیرو اطلاعیه شماره 181/59859 مورخ 1398/03/04 معاونت بازار – نماد معاملاتی شرکت بانک انصار (وانصار2) بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوه) در خصوص چارچوب ادغام بانکها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه مبنی بر اجازه انجام معامله در خارج از ساعت معاملاتی و در نماد (وانصار2) آماده سفارش گیری می باشد.

شرایط ورود سفارش به شرح ذیل می باشد: - سهامداران حقیقی و حقوقی می‌توانند برای فروش سهام خود ، پس از مراجعه به شعب کارگزاران عضو بورس اوراق بهادار تهران درسراسر کشور و ارائه تقاضای فروش سهام خود و همچنین پیرو ابلاغیه شماره 110200228 مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار ، نسبت به تکمیل تعهد نامه مربوطه اقدام نمایند. - دوره اخذ سفارش توسط کارگزاران از تاریخ 1398/03/04 الی 1398/03/22 است.

- نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی باشد. - قیمت تقاضا فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی وابسته و غیروابسته به نیروهای مسلح به قیمت هر سهم مبلغ 2086 ریال می باشد.

- دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش برای سهامداران حقیقی و سهامداران حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت 8:30 الی 13:00 در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان‌پذیر است.

- انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال ( به استثنای کارمزد شرکتهای کارگزاری) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهای ادغام شونده پرداخت می‌شود.

- دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش برای سهامداران حقوقی وابسته به نیروی های مسلح پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت 13:30الی 13:50 امکان‌پذیر است. معاونت بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول