اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت برخورد قاطع با هنجارشکنان/مسؤولان سهل‌انگار در اتفاق سد لفور مواخذه شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز تاسف از هنجارشکنی در بخشی ازمناطق مازندران، گفت : دستگاه‌های انتظامی و قضایی با افراد هنجارشکن اجتماعی در مناطق مختلف مازندران قاطعانه برخورد کند.

ضرورت برخورد قاطع با هنجارشکنان/مسؤولان سهل‌انگار در اتفاق سد لفور مواخذه شوند

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به هنجارشکنی‌های اجتماعی در برخی نقاط ساحلی مازندران و منطقه سد( لفور) و ابراز تاسف از این اتفاقات و با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی استان، اظهار کرد: مازندران با پیشینه و سوابق دینی اسلامی و با تقدیم بیش از 10 هزار شهید گلگون کفن در دوران دفاع مقدس و بیشترین شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) در سال‌های اخیر جز استان‌های ولایتمدار کشور است و اینگونه رفتارها زیبنده این استان عالم‌پرور و شهیدپرور نیست.

وی با تاکید بر رعایت شئونات اسلامی در مناطق ساحلی و گردشگری مازندران از سوی مسافران ویژه در تابستان، افزود: سواحل مازندران و مناطق گردشگری و توریستی نباید بهانه‌ای برای ناهنجاری‌های اجتماعی باشد و توصیه می‌کنیم هنجارشکنان اجتماعی مراقب رفتارهای خود در این استان باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سوء مدیریت‌ها در بخش‌های خصوصی و اختصاصی در مناطق ساحلی و گردشگری استان، تصریح کرد : بخش‌های مختلف مازندران در ایام تعطیلات سال به ویژه عید نوروز و ماه‌های گرم تابستان میزبان میلیون‌ها هموطن، مسافران و گردشگران است اما با توجه به همین ظرفیت‌ها همواره از سوء مدیریت‌ها در حوزه‌های مختلف زیرساخت و توسعه استان رنج می برد و این‌گونه رفتارها هم در استان دیگر قابل تحمل نیست.

این مسؤول با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی دادستان مرکز استان و دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در واقعه سد لفور، خاطرنشان کرد: آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در سواحل استان باید مدیریت و کنترل شود و اینگونه رفتارها زیبنده جامعه اسلامی نیست.

شکریان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر ضرورت برخورد باهنجارشکنان و ناهنجاری‌های اجتماعی در مناطق توریستی و گردشگری استان، بیان کرد: نظارت ضعیف و عدم کنترل اجتماعی در بخش‌های مختلف گردشگری استان سبب بروز ولنگاری و رواج برهنگی در استان شده است و تکرار این اتفاقات موجب خشم مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان خواهد شد و انتظار می‌رود به جای برخورد شدید با کسانی که این واقعه تاسف‌بار را گزارش کردند مسؤولان سهل‌انگار معرفی و مواخذه شوند و کسانی که برای اطلاع مسؤولان مربوطه از آن فیلم یا عکس تهیه کردند به عنوان عاملان نهی از منکر مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند.

انتهای پیام/86034/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول