اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش یمن عملیات‌های ائتلاف متجاوز در «نجران» و «عسیر» را ناکام گذاشت

ارتش یمن در جدیدترین موفقیت میدانی خود توانست جلوی چند عملیات نیروهای ائتلاف سعودی در نجران و عسیر را بگیرد و چندین پایگاه را در مرز عربستان پاکسازی کند.

ارتش یمن عملیات‌های ائتلاف متجاوز در «نجران» و «عسیر» را ناکام گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند، جلوی عملیات نیروهای ائتلاف سعودی در نزدیکی شهر «نجران» (هم‌مرز با یمن) را بگیرند.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، ارتش یمن همچنین یک علمیات دیگر ائتلاف در نزدیکی شهر «عسیر» را ناکام گذاشت، عملیاتی که 12 ساعت طول کشید و با همراهی بالگردهای آپاچی انجام شد.

همزمان بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه یمن، تصاویر و فیلم‌هایی از تسلط این نیروها بر تعدادی از پایگاه‌های سعودی در محور «نجران» و خسارت‌های وارده به ائتلاف منتشر کرد.

 

 

نیروهای انصارالله هفته گذشته از تسلط بر 20 پایگاه نظامی در نجران  خبر داده و اعلام کردند،‌ این موفقیت پس از عملیات هجومی طی 72 ساعت به دست آمده است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، طی این عملیات‌ها بیش از 200 نفر از نیروهای ائتلاف متجاوز به یمن کشته و زخمی شده‌اند.

ائتلاف سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده و تا کنون بیش از 50 هزار نفر را کشته یا زخمی کرده است.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول