اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه شاهین‌شهر: مقاومت ایران، آمریکا را به عقب‌نشینی وادار کرد

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: مقاومت ملت ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آمریکا راودارکرد از مواضع زورگویانه در حق کشورمان عقب‌نشینی کند.

امام جمعه شاهین‌شهر: مقاومت ایران، آمریکا را به عقب‌نشینی وادار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: مقاومت ملت ایران به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آمریکا را وادار کرد از مواضع زورگویانه در حق کشورمان عقب‌نشینی کند.

امام جمعه شاهین‌شهر افزود: آمریکا تا همین چند ماه پیش می‌گفت ایران باید به 12 پیش‌شرط عمل کند تا (دولت آمریکا) با مسؤولان ایرانی مذاکره کنیم؛ علاوه بر این رژیم آمریکا جنگ اقتصادی علیه کشورمان به راه انداختند تا مردم و مسؤولان کشورمان را به‌ زانو در بیاورند اما موفق نشدند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبری معظم انقلاب بارها به مسؤولان کشورمان و ملت ایران تذکر دادند، سران این رژیم بدعهد، فریب‌کار و زیاده‌خواه هستند و نباید فریب سخنان به‌ظاهر آشتی‌جویانه آن‌ها را بخوریم.

ملکیان ادامه داد: هزینه مقاومت کردن در برابر فشارهای آمریکا به‌مراتب کمتر از هزینه‌های تسلیم شدن است، چون پس از تسلیم شدن آن‌ها به دنبال غارت و سلطه بر همه دارایی‌های ملت و جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار داشت: ملت ایران به خاطر دارد که رژیم وقت آمریکا در دوره دکتر مصدق، جواب اعتماد نخست‌وزیر کشورمان را باخیانت کردن به وعده خود و زدن خنجر بر پشت دولت مصدق و همراهی با کودتاچیان پاسخ داد.

وی پاسخ یکی از مقامات امارات عربی متحده را در خصوص پیش‌شرط های شش‌گانه مذاکره با ایران را این‌گونه پاسخ داد: حتی فعالان عرب در فضای مجازی، این‌گونه سخنان سخیف این مقام عربی را به باد تمسخر گرفتند و گفتند که نباید سران عرب حوزه خلیج‌فارس بادم شیر(ایران) شوخی و بازی کنند.

ملکیان یک‌بار دیگر به سران عرب تحت سلطه آمریکا یادآوری کرد: رژیم آمریکا به دنبال غارت اموال و دارایی‌های کشورتان است و هم چون دوشیدن گاو شیرده و در آخر، شماها را ذبح خواهد کرد؛ تا دیر نشده است سیاست‌های خود را اصلاح کنید، از آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی دور شوید و با ایران که خواهان خیر و صلاح کشورهای اسلامی ست مراودات دوستانه برقرار کنید.

امام‌جمعه شاهین‌شهر از برخی از سران عربی خلیج‌فارس انتقاد کرد: درحالی‌ که در 120 کشور دنیا راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برپا شد، برخی از حکام مرتجع عرب به دنبال راه‌اندازی معامله به‌ اصطلاح صلح قرن و مشروعیت بخشی به بیش از نیم‌قرن اشغال و کشتار دولت غاصب صهیونیستی هستند.

وی تخریب بخشی از آثار بقاع متبرکه قبرستان بقیع به دست وهابیون در حدود یک قرن پیش را یادآوری و این اقدام زشت این فرقه منحرف، تندرو و دنباله‌رو سیاست‌های آمریکا و انگلیس را در راستای اختلاف‌افکنی بین فرق اسلامی و مسلمانان تحلیل کرد.

ملکیان سالگرد شهادت آیت‌الله سعیدی در سال 49 به دست شکنجه گران ساواک را تسلیت گفت و بیان داشت: این عالم شهید را از یاران مبارز حضرت امام خمینی(ره) بود.

امام‌جمعه شاهین شهر در خطبه اول نماز، ریختن آبروی دیگران را در فضای مجازی از مصادیق ظلم کردن به مؤمن بیان کرد که اگر فرد خاطی و ظالم، گناهش را جبران نکند و از مظلوم حلالیت نگیرد آتش جهنم نصیبش خواهد شد.

وی در پایان مطرح کرد: بازگزداندن طلب به طلب کار و نخوردن مال یتیم را نیز دو رفتار حسنه‌ای است که ثواب فراوانی نزد پروردگار متعال دارد.

انتهای پیام /63098/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول