اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور/ کرج به چالوس یک‌طرفه می‌شود

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: از ساعت ۱۴ امروز در محور کرج به چالوس و از ساعت ۱۲ در محور مرزن‌آباد به تهران ممنوعیت تردد داریم و یک‌طرفه می‌شود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور/ کرج به چالوس یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور، گفت: مسیر جنوب به شمال کرج به چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر 4 ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: جنوب به شمال قزوین به رشت محدوده تونل منجیل شهر رودبار ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: جنوب به شمال هراز محدوده امامزاده هاشم ترافیک سنگین گزارش شده و آزادراه تهران - قم نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پرحجم دارد و جاده قم - سلفچگان نیز به همین ترتیب ترافیک پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه مداخلات جوی فعلاً مشاهده نمی‌شود، گفت: امروز در برنامه است که محور کرج - چالوس و هراز یک‌طرفه شود و یکسری محدودیت‌ها داریم بنابراین از ساعت 16 امروز از سمت کرج به چالوس یک‌طرفه می‌شود و ممنوعیت تردد داریم و از ساعت 12 نیز از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوعیت تردد داریم.

وی افزود: از مسافرین تقاضا می‌شود که با توجه به اینکه شهرهای توریستی و زیارتی دارای بار ترافیکی سنگین هستند با شماره‌های 120 و 88255555 قبل از مسافرت تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول