اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فتاحی: برای ادای توضیحات به دادسرا احضار شدم/ موضوع پرونده، تخلف 2 کارمند در سمنان است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: روز گذشته برای ادای توضیحاتی در خصوص پرونده دو کارمند سابق اداره کل ورزش و جوانان سمنان، به دادسرا احضار شدم و شبانه به مشهد بازگشتم.

فتاحی: برای ادای توضیحات به دادسرا احضار شدم/ موضوع پرونده، تخلف 2 کارمند در سمنان است

فرزاد فتاحی در خصوص خبر بازداشت خود توسط دادستانی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در زمان حضورم در اداره کل ورزش و جوانان سمنان، متأسفانه دو کارمند این اداره تخلفات مالی را انجام داده بودند که پرونده آنها در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: برای این پرونده بنده و معاون سابقم که هم اکنون مدیرکل ورزش و جوانان همدان است، به دادسرای سمنان برای ایراد توضیحاتی فراخوانده شدیم که ما نیز در این باره صحبت‌های خود را ارائه کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: تصمیم بازپرس پرونده این بود که ما با وثیقه به مشهد بازگردیم، اما زمان فراهم‌سازی وثیقه کمی با تاخیر روبرو شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته بالاخره این مشکل حل شد و شب گذشته به مشهد بازگشتم.

فتاحی ادامه داد: به هر صورت، من در زمان تخلف آن دو کارمند دارای مسؤولیت بوده‌ام و نظر دادستانی نیز این بوده که ما باید توضیحاتی را ارائه کنیم، وکیل وزارت ورزش و جوانان نیز پیگیر آن است.

وی اظهار کرد: من از امروز صبح که به مشهد رسیدم، در محل کارم حاضر شدم و چند جلسه مختلف نیز برگزار کردم، متاسفانه عده‌ای به‌ دنبال تخریب کردن هستند تا بتوانند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند، موضوع وثیقه نیز اینطور که مطرح شد نبوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها نهادهای نظارتی وظیفه‌ای دارند که باید آن را انجام دهند و ما مدیران نیز باید به آن تمکین کنیم، اما اینکه عده‌ای به دنبال فرصت باشند تا شرایط دیگری را رقم بزنند به هیچ وجه قابل قبول نیست.

فتاحی ادامه داد: دادستانی سمنان قطعا پیگیر موضوع تخلف دو کارمند سابق اداره کل ورزش و جوانان سمنان بوده و ممکن است من و همکارانم دوباره هم برای انجام توضیحاتی به سمنان برویم، اما مطمئن باشید این مسائل خللی در کار ورزش استان وارد نمی‌کند و ما هم اجازه نمی‌دهیم از این موج‌سازی‌ها کسی بهره ببرد تا ورزش خراسان رضوی را وارد حاشیه کنند.

انتهای پیام/ 70066/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول