اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ساخت 300 خانه برای سیل‌زدگان مازندران/ اعلام آمادگی یک خَیِر برای کمک 100 میلیاردی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: برای تکمیل و ساخت 300 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان نیازمند مشارکت خیران استان مازندران هستیم.

ساخت 300 خانه برای سیل‌زدگان مازندران/ اعلام آمادگی یک خَیِر برای کمک 100 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جشن گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان استان مازندران با مشارکت انجمن خیران مسکن‌ساز استان و با هماهنگی بنیاد مسکن استان شب گذشته در ساری برگزار شد.

 محمد خانی مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با ارائه گزارشی از وضعیت سیل‌زدگان در حوزه مسکن در استان با بیان اینکه در سیل اخیر 6 هزار و 800 واحد مسکونی دچار خسارت شده است، اظهار کرد: برای ساخت 300 واحد مسکونی نیاز به کمک ویژه داریم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطر نشان کرد: اقشار کم‌درآمد نیاز به حمایت برای تکمیل ساخت واحدهای مسکونی دارند.

استاندار مازندران نیز که در این مراسم حضور داشت، طی سخنانی اظهار کرد: مازندران جز نخستین استانی بود که دچار آبگرفتگی شدید شد.

احمد حسین‌زادگان با بیان اینکه در سیل اخیر به واحدهای مسکونی و باغات استان خسارت وارد شده و شهرهای ساری، سوادکوه، سیمرغ، نکا و بهشهر در سیل دچار خسارت شدند، گفت: حدود هزار و 700 میلیارد تومان خسارت برآورد شده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به مشکلات مالی دولت، اضافه کرد: با این مشکلات امکان جبران خسارت سیل به صورت کامل وجود ندارد با این حال هیأت دولت مصوباتی برای جبران بخشی از خسارت‌ها اختصاص داده که در برخی از مناطق سیل‌زده ساخت واحدهای مسکونی به نازک‌کاری رسیده است.

به گزارش فارس در این مراسم یکی از خیران با اعلام کمک 100 میلیارد تومانی برای ساخت واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده استان مازندران حاضران در جلسه را متحیر کرد.

خبرنگار فارس در حاشیه این مراسم از این خیر پرسید که این رقم را کی در اختیار مسؤولان بنیاد مسکن قرار می‌دهید که اعلام کرد بنده حاضر هستم که بعد از پایان مراسم این رقم را در اختیار متولیان قرار دهم.

پس از اعلام این رقم مجری برنامه درخواست کارت‌خوان کرده و مقرر شد که رقم اعلام شده در جلسه به حساب انجمن خیران مسکن‌ساز استان واریز شود.

انتهای پیام/86004/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول