اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

100 هزار نفر از ۱۴ شهرستان استان تهران در سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: امسال در مراسم سی و امین سالگرد ارتحال امام(ره) بیش از یک‌صد هزار نفر از ۱۴ شهرستان استان تهران شرکت می‌کنند.

100 هزار نفر از ۱۴ شهرستان استان تهران در سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سرهنگ علیرضا حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در نشست خبری سی و امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: خردادماه یادآور عروج ملکوتی رحلت معمار کبیر انقلاب و پیر و مراد و فرزانه نظام جمهوری اسلامی است که باگذشت ۳۰ سال از هجران جان‌سوز و عروج ملکوتی امام راحل(ره) هنوز جای خالی ایشان در بین امت احساس می‌شود، هرچند خلف صالح و شایسته امام(ره) رهبر معظم انقلاب پرکرده و کشتی انقلاب را در برابر هجوم فتنه‌ها و توطئه‌ها هدایت کرده است.

وی با اعلام اینکه این مراسم امسال روز سه‌شنبه ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، گفت: امسال برای سومین بار این مراسم با ماه مبارک رمضان تقارن دارد که ملاحظات و محدودیات خاصی را به وجود آورده است که به دلیل روزه‌داری برخی امکان و توفیق حضور ندارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بابیان اینکه هرسال مشتاقان زیادی برای تجدید میثاق با امام راحل(ره) در این مراسم حضور می‌یابند، افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان زائران بیشتر از استان‌های نزدیک تهران مثل استان سمنان، قم، اصفهان، قزوین و البرز حضور چشمگیری خواهند داشت.

حیدرنیا با اشاره به تشکیل ستادهای قرارگاهی از مدت‌ها قبل و برنامه‌ریزی لازم ابراز داد: کمیته‌های مختلف برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم تلاش‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اعلام اینکه حجم زیادی از استان تهران در این مراسم حاضر خواهند بود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی مدون کاروان‌ها از مبدأ شهرستان‌ها تا مقصد با اقدامات فرهنگی انجام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی افزود: در طول مسیر برنامه‌های تبلیغی و بصیرتی با نمایش فیلم، توزیع بروشور باهدف آشنایی با سبک و سیره زندگی امام(ره) انجام می‌شود.

حیدرنیا ‌از اجرای برنامه ختم قرآن  نذر امام روح‌الله(ره) خبر داد و تصریح کرد: جشنواره فرهنگی هنری رسول آفتاب در قالب شعر، مقاله، داستان کوتاه و تولید محتوا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سیاسی امام(ره) و بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب در این ایام، اظهار داشت: با توجه به حضور جوانان در این برنامه که برخی از آن‌ها شاید برای اولین بار این مراسم را تجربه می‌کنند و مخاطب اصلی ما هستند مسابقه فیلم با تلفن همراه از حواشی و شور و هیجان این برنامه برگزار می‌شود و در پایان به برگزیدگان مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با یادآوری اینکه تبیین سبک سیره و زندگی سراسر درس امام که همواره موردتوجه و تأکید رهبری بوده سرلوحه و هدف همه امور در نظر گرفته‌شده است، ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات شهرستان‌های استان تهران با موضوع بیانات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب با محوریت رونق تولید و استکبارستیزی به‌خوبی انجام‌شده است.

حیدرنیا در پایان از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری این مراسم در کمال آرامش، امنیت و بهترین شکل ممکن خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای پرشور و حماسی این برنامه ملی در سی و امین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان در سراسر جهان و جبهه استکبار وارد شود و توفیق پاسداری از نظام و انقلاب به همه عنایت شود تا پرچم این نهضت حسینی و خمینی به دست صاحب اصلی آن برسد.

انتهای پیام/67052/پ/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول