اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فیلم| تعرض صبح امروز نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجدالاقصی

نظامیان رژیم صهیونیستی با ورود به مصلای «القبلی» در مسجدالاقصی، به نمازگزاران فلسطینی تعرض کردند و خسارت‌های زیادی به جا گذاشتند.

فیلم| تعرض صبح امروز نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجدالاقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) به نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی تعرض کردند.

 

بر اساس گزارش وبگاه «دنیاالوطن»، از سوی دیگر تعداد زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند.

 

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» نیز اعلام کرد، در پی تعرض نظامیان صهیونیست به مصلای «القبلی» در مسجدالاقصی، خسارت‌های زیادی به این بخش وارد شد.

در ادامه این گزارش آمده، نظامیان صهیونیست از نارنجک‌های صوتی برای متفرق کردن نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی استفاده کردند.

 

 

مسجد القبلی در بخش جنوبی مسجدالاقصی قرار دارد و مصلای این مسجد، همان مکان اصلی است که نمازگزاران برای ادای نماز جمعه در آن جمع می‌شوند.

بازداشت 25 اسیر آزاد شده

رژیم صهیونیستی دیروز اقدام به بازداشت‌های گسترده در مناطق مختلف قدس اشغالی کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، در این حملات 25 اسیر آزاد شده بار دیگر بازداشت شدند و برای باجویی به مراکز ویژه این موضوع انتقال پیدا کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول