اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نماز عیدفطر در امامزادگان شاخص مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم مومن در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

برپایی نماز عیدفطر در امامزادگان شاخص مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز و قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری طر ح ضیافت الهی در امامزادگان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقاء سطح معرفتی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و همچنین ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن طرح ملی «ضیافت الهی» را در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال این طرح در 350 امامزاده و بقعه متبرکه استان با مشارکت مبلغان دینی اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه برگزار شد، افزود: این طرح در روز عید سعید فطر پایان می‌یابد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه پایان می‌یابد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم مومن در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با روز عید سعید فطر علاوه بر برپایی نمازعید، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌های معرفت اجرا  می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: خطبه‌های این نماز در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و جماعات و در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی یا بومی اقامه خواهد شد.


وی با بیان اینکه سفره‌های افطاری ساده هم از دیگر برنامه‌هایی بود که براساس اجرای امینانه نیات واقفان و مشارکت مردمی در امامزادگان برپا شد، تصریح کرد: توزیع سبد کالا، اجرای طرح افق، برگزاری محافل قرآنی و جزء خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های اجرایی طرح ضیافت الهی بوده است.

انتهای پیام/3141/ج
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول