اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

29 زخمی در پی آتش‌سوزی در اردوگاه پناهجویان در بوسنی

بنابر اعلام پلیس بوسنی، آتش‌سوزی در یکی از اردوگاه‌های پناهجویان در این کشور، 29 زخمی بر جای گذاشته است.

29 زخمی در پی آتش‌سوزی در اردوگاه پناهجویان در بوسنی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آتش‌سوزی اوایل وقت امروز  شنبه در اردوگاه پناهجویان در بوسنی به زخمی شدن ۲۹ نفر منجر شد.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، پلیس با تائید این خبر اعلام کرد که این آتش سوزی در شهر «ولیکا کادوسا» واقع در شمال غربی بوسنی رخ داده است.

«آله سیلجدیک» سخنگوی پلیس محلی در این مورد گفت که افراد زخمی شده به بیمارستانی در شهر محل حادثه و شهر «بیهاک» که در نزدیکی ولیکا کادوسا قرار دارد، منتقل شدند. در این اردوگاه ۵۰۰ پناهجو به صورت موقت نگهداری می‌شوند. بیشتر پناهجویان در دو شهر یاد شده مستقر هستند.

وی افزود: «نیروهای آتش‌نشانی در محل حضور دارند و به زودی آتش را مهار می‌کنند. پس از آن تحقیقات درباره واقعه امروز آغاز خواهد شد.»

در ویدئو‌هایی که از آتش سوزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، چندین نفر از مردم در حالی دیده می‌شوند که از پنجره‌های اردوگاه خود را به بیرون پرتاب می‌کنند.

نهادهای امنیتی بوسنی اعلام کرده‌اند که حدود ۲۵ هزار نفر از اتباع آسیا و شمال آفریقا سال جاری از  صربستان و مونتنگرو  وارد بوسنی شدند و حدود شش هزار نفر هم امسال وارد این کشور شده‌اند. فقط حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز ترانزیت مستقر هستند.

انتهای‌پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول