اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

روایتی از سخاوت 4 انسان آسمانی برای نجات 13 زندگی

مسؤول فراهم‌آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون اهدای اعضا 4 مورد مرگ مغزی در استان اصفهان، جان 13 انسان را نجات داد.

روایتی از سخاوت 4 انسان آسمانی برای نجات 13 زندگی

مریم خلیفه‌سلطان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون، اعضا 4 مورد مرگ مغزی در استان اصفهان اهدا شد، اظهار کرد: این 4 انسان آسمانی توانستند جان 13 انسان دیگر را نجات دهند.

بانویی که به 3 نفر جانی دوباره بخشید

مسؤول فراهم‌آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) با اشاره به اینکه یکی از این انسان‌های آسمانی، خیرالنساء بابامیری 55 ساله بود که به علت خونریزی مغزی در بیمارستان الزهرا(س) بستری شده بود، در ادامه افزود: پس از اعلام رضایت خانواده، در روز چهارم اردیبهشت ماه، وی تحت عمل جراحی برداشت عضو قرار گرفت، کلیه‌ها و کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

4 انسان با سخاوت مردی از مرگ نجات یافتند

وی با بیان اینکه حسین جعفری 40 ساله دومین مورد مرگ مغزی در اردیبهشت ماه بود که در حادثه ترافیکی دچار مرگ مغزی شده بود، تصریح کرد: وی در بیمارستان امین بستری بود و پس از اعلام رضایت خانواده برای بررسی و تأیید مرگ مغزی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل و در روز چهارم اردیبهشت ماه تحت عمل جراحی برداشت عضو قرار گرفت که کلیه‌ها در بیمارستان خورشید و الزهرا(س) و قلب وی در بیمارستان چمران پیوند و کبد به شیراز منتقل شد.

مردی آسمانی که به 3 نفر زندگی دوباره بخشید

خلیفه‌سلطان در ادامه از 2 مورد مرگ مغزی از ابتدای تیر ماه تاکنون خبر داد و اعلام کرد: صفر عسکری 35 ساله که در اثر ایست قلبی دچار مرگ مغزی شده بود، پس از اعلام رضایت خانواده، از بیمارستان شهید مطهری فولادشهر به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شد و در روز پنجم تیر ماه 2 کلیه و کبد وی برداشته و کلیه‌ها در همین بیمارستان پیوند و کبد وی به شیراز منتقل شد.

نوزاد 9 ماهه اصفهانی به 3 نفر جانی دوباره داد

مسؤول فراهم‌آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) معین توکلی 9 ماهه ساکن دهق را دومین و کوچک‌ترین اهداکننده عضو در ماه جاری دانست و در پایان خاطرنشان کرد: این نوزاد در اثر تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده بود و پس از اعلام رضایت خانواده به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شد و روز هشتم تیرماه تحت عمل جراحی برداشت عضو قرار گرفت، کلیه‌ها و کبد وی برای پیوند به بیماران لیست انتظار به شیراز منتقل شد.

انتهای پیام/63112/هـ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول