اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دشمن از قدرت ایران هراس دارد

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: دشمن از ایران هراس دارد و اگر آمریکا با ایران وارد جنگ شود، در روز اول بسیاری از ناوهای آن ها منهدم خواهد شد.

دشمن از قدرت ایران هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا امروز در راهپیمایی روز قدس در شهرستان فردیس، گفت: پادگان نظامی اسرائیل معتقد است از نیل تا فرات حق آن ها است و باید آن را اشغال کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: اما شاهدیم با گذشت زمان این رژیم غاصب به اجبار دور خود دیوار کشیده است؛ الگوگیری سایر کشورها از انقلاب اسلامی شکست استکبار در هر جنگی را به دنبال دارد.

قدیری ابیانه رژیم صهیونیستی را مجهز به پیش رفته ترین سلاح ها دانست و تصریح کرد: پرچم اسلام گرایی به مقابله با پرچم عربگرایی برخواسته و در هر زمینه ای پیروز شده است.

وی به اقدامات و رفتارهای خبیثانه رژیم صهیونیست اشاره کرد و یادآور شد: این رژیم غاصب اعضای بدن اسیران خود را معامله می کند؛ اقتصاد بسیاری از کشورهای مستکبر نیز در دست اسرائیل است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی وحدت را به جهان اسلام هدیه داد، بیان کرد: هر کجا که مسلمانان رشد می کنند شاهد شکست مستکبران هستیم؛ جهان اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی به سمت وحدت سوق پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در کشورهای دیگر نیز برگزار می شود؛ وزارت جنگ آمریکا معتقد است رژیم صهیونیست تا پنج سال آتی تضعیف تر خواهد شد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه آل سعود برای به قدرت رسیدن آماده هر خدمات رسانی به آمریکا است، اعلام کرد: آل سعود در تلاش است که قدس را به رژیم صهیونیست بدهد اما شاهدیم که رژیم غاصب همواره با شکست و ناامیدی مواجه می شود؛ دشمنان به این قضیه پی برده اند که رژیم صهیونیست ماندنی نیست.

وی بدهکاری دولت آمریکا را بیش از ۷۰ تریلیون دلار برشمرد و تصریح کرد: جنبه بازدارنده ایران و قدرت نظامی ما موجب شده است تا از قدرت نظامی آمریکا هراسی نداشته باشیم.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت: اگر آمریکا با ایران وارد جنگ شود، در روز اول بسیاری از ناوهای آن ها منهدم خواهد شد و بیش از ۲۰ هزار نفر از ارتشی های آمریکا نیز کشته می شوند.

وی با بیان اینکه دشمن از ایران هراس دارد اظهار کرد: بدون شک جنگ نظامی نخواهد شد و البته ایران نیز راضی به مذاکره با دشمنان نمی شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه تغییرات به سمت پیروزی اسلام در حرکت است، اذعان کرد: مشکلات و چالش های اقتصادی را از پیش رو برمی داریم و نیازی به امید بستن به غیر نداریم.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک اضافه کرد: افرادی که به آمریکا امید دارند باید از استکبار قطع امید کرده و نگاه خود را به داخل کشور معطوف کنند.

انتهای پیام/پ2/ 1102/س/3

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول