اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

غریو مردم کویر در روز قدس| معامله قرن؛ نقشه شیطانی استکبار جهانی

را‌هپیمایی روز جهانی قدس در حالی با حضور پرشور مردم استان سمنان برگزار شد که راهپیمایان، طرح معامله قرن را نقشه شیطانی استکبار جهانی برای کاهش اقتدار جهان اسلام توصیف کردند.

غریو مردم کویر در روز قدس| معامله قرن؛ نقشه شیطانی استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، راهپیمایی مردم مؤمن و ولایتمدار استان سمنان در روز قدس از دقایقی پیش هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

مردم سمنان امروز بار دیگر یاد امام راحل را که در ابتکاری ماندگار با نام‌گذاری روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس، فریاد رهایی ملتی مظلوم را سر دادند، گرامی‌ داشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان سمنان در حالی برگزار می‌شود که مردم با دهان روزه و با روحیه انقلابی خود در این راهپیمایی علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند.

مردم استان سمنان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به‌ویژه فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور یافته‌اند و این راهپیمایی در بیش از 40 نقطه استان سمنان جریان دارد.

راهپیمایی روز قدس در شهر سمنان از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای نماز جمعه و از حدود ساعت 11 آغاز شده است.

11:33  مردم شهرستان‌های سمنان؛ همه در میدان

گزارش خبرنگاران خبرگزاری فارس از شهرستان‌های استان سمنان نیز حاکی است مردم حضوری پرشور در این راهپیمایی ضدصهیونیستی دارند.

راهپیمایی روز قدس در شاهرود از خیابان تهران- مقابل اداره راهنمایی و رانندگی و از ساعت 10:45 آغاز شده است و در دامغان از میدان شهدا به سمت مصلای نماز جمعه از ساعت 11:30 قبل از ظهر شاهد برگزاری این راهپیمایی هستیم.

راهپیمایی روز قدس در میامی از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه و در گرمسار از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع در حال برگزاری است.

این راهپیمایی در مهدی‌شهر از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه و در آرادان از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت میدان شهید تمدنی و مصلای نماز جمعه با شور خاصی جریان دارد.

راهپیمایی روز قدس در سرخه از میدان امام زمان (عج) به سمت حسینیه شهدا در حال برگزاری است و مردم علیه استکبار جهانی شعار می‌دهند.

11:50  فرمانده سپاه استان و استاندار سمنان به راهپیمایان پیوستند

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه حضرت قائم آل‌ محمد (عج) استان سمنان، علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان، معاون او و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز به جمع راهپیمایان در مرکز استان پیوستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، فرماندار سمنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش، طلاب و روحانیان، دانشجویان و دانش‌آموزان، ورزشکاران و اعضای هیأت‌های ورزشی نیز در راهپیمایی روز قدس در سمنان حضور دارند.

12:40  معامله قرن؛ نقشه شیطانی استکبار جهانی

حجت‌الاسلام‌ غلام‌رضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جهان و مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از درجه اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.

وی ادامه داد: شیطنت‌های اخیر مستکبران عالم علیه اسلام و مسلمین با طرح معامله قرن را مردم درک کردند و به میدان آمدند؛ پاسخ خوبی به نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان داده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه امسال مردم آگاه ما نسبت به گذشته پرشورتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، تصریح کرد: مردم مقاوم و امت اسلام، نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را نقشه بر آب می‌کنند.

قندهاری با اشاره به اینکه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور حماسی و انقلابی خود را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: در استان سمنان شاهد حضور بسیار پرشکوه مردم عزیز روزه‌دار، مؤمن، متدین و انقلابی بودیم.

13:30  رژیم صهیونیستی فقط دشمن فلسطین نیست

حجت‌الاسلام‌ علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز بااهمیتی است و در فهرست ایام‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی اساس این روز است؛ این شعارها صرفاً سیاسی نیست و شعار اعتقادی ما و برگرفته از آیات قرآن کریم است که بحث استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و طاغوت را مطرح می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه همیشه مرگ بر ظالم، استکبار و طاغوت در طول حیات انسان مطرح بوده است، تصریح کرد: همیشه باید با ظلم مبارزه کرد و علیه آن شعار دارد؛ شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران برگرفته از منطق قرآن کریم است.

شکری با اشاره به اینکه این شعارها در 40 سال اخیر ثبات و ماندگاری داشته است، اضافه کرد: طی این چهار دهه، ملت ایران لحظه‌ای از شعارهای خود علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی درنگ نکردند و همیشه و در تمام صحنه‌ها این شعار را مدنظر داشتند و مورد توجه قرار دادند.

وی با بیان اینکه امروز هم مردم ایران این شعارها را در راهپیمایی روز جهانی قدس بر سر دشمنان اسلام سر دادند، تصریح کرد: فلسطین و قدس شریف متعلق به جهان اسلام بوده و رژیم صهیونیستی تنها دشمن فلسطین نیست؛ بلکه دشمن اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه حامیان رژیم صهیونیستی و پشتیبانان این رژیم جعلی مشمول آیین شعارها هستند، اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس یک‌بار دیگر در دفاع از ملت مظلوم فلسطین حماسه‌ساز شدند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول