اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

گرمای طاقت‌فرسا مانع حضور پلدختری‌ها در حمایت از قدس نشد

گرمای طاقت‌فرسا مانع حضور حداکثری روزه‌داران سیل‌زده پلدختری برای اعلام برائت از رژیم صهیونیستی نشد.

گرمای طاقت‌فرسا مانع حضور پلدختری‌ها در حمایت از قدس نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار و ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی از محل میدان شهید بهشتی به سمت بوستان ولایت شهر پلدختر آغاز و فریادهای مرگ بر آمریکا مرگ و مرگ بر اسرائیل و آل سعود در آسمان این شهر طنین‌انداز شد.

مردم روزه‌دار و سیل زده پلدختر با حضور باشکوه و حماسی خود در آفتاب سوزان این شهر، بار دیگر بر عهد خود با امام راحل پایبند و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و قدس شریف تجدید بیعت کردند.

مردم روزه‌دار و سیل زده پلدختر به صحنه آمدند و با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسرائیل»، «نصرمن الله و فتح قریب»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، جنایات رژیم صهیونیستی در خاورمیانه و کشتن مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین را محکوم کردند.

امسال در روز قدس حضور مردم در خیابان‌های پلدختر برای خلق این حماسه ملی نشان از اهمیت این روز بود؛ مردم ولایتمدار نیز انزجار خود از از رژیم صهیونیستی را مثل سایر مسلمانان جهان به جهانیان نشان دادند.

در این راهپیمایی که امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرمانده سپاه و فرماندار پیشاپیش جمعیت در حرکت بودند، اقشار مختلف مردم، زن، مرد، بزرگ، کوچک پیر، جوان، دانشجو، دانش‌آموز، کارمند کشاورز، بازاری و ... شرکت کرده و همه یکصدا حمایت خود را از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل و آل سعود اعلام کردند.

راهپیمایان با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین به عنوان مدعیان حقوق بشر را که چشم خودرا به جنایات علیه مسلمانان در سراسر جهان فرو بستند هشدار دادند.

در پایان قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس برای راهپیمایان را قرائت شد که با تکبیر آنها مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول