اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فریاد مشهدی‌ها علیه «معامله قرن»/ آیت‌الله علم‌الهدی: 80 میلیون ایرانی در مقابل صهیونیسم ایستاده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی که از مهدیه مشهد به جمع راهپیمایان روز قدس اضافه شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در روز قدس این واقعیت را نشان می‌دهد که آمریکا و صهیونیست در مقابل ۸۰ میلیون انسان هستند.

فریاد مشهدی‌ها علیه «معامله قرن»/ آیت‌الله علم‌الهدی: 80 میلیون ایرانی در مقابل صهیونیسم ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، لحظاتی قبل مراسم راهپیمایی سراسری روز قدس در مشهد همراه با مردم تمامی کشور با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز شد.

پررنگ بودن مسئله فلسطین در دل روزه‌داران

حضور پرشور مردم قبل از شروع راهپیمایی در میدان 15 خرداد نشان‌دهنده پررنگ بودن مسئله فلسطین در دل‌های روزه‌داران ماه میهمانی خدا است.

مردم مشهد با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام مراسم راهپیمایی روز قدس را آغاز کردند و تا دقایقی دیگر با حرکت به سمت حرم مطهر رضوی فریاد خود برای آزادسازی قدس را به گوش جهانیان می‌رسانند.

 

سرود ملی کشور عزیزمان با همراهی مردم حاضر در صحنه با شور و شوق خوانده شد.

گام‌هایی برای مخالفت با توطئه «معامله قرن»

در تمام مسیر راهپیمایی تا حرم مطهر امام رضا(ع) حضور پرشور مردم به چشم می‌خورد و کسانی که از خیابان‌های نزدیکتر به انتهای مسیر به راهپیمایی پیوستند سعی دارند سریعتر خود را به ابتدای راهپیمایی برسانند تا در کنار همشهریان و هم‌وطنان خود در راه آزادسازی قدس و مخالفت با توطئه «معامله قرن» گام بردارند.

مردم با شعارهای «مرگ بر صهیونیست جهانی»، «مرگ بر آمریکا» و «یا مهدی ادرکنی» خود را آماده آغاز راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی آغاز شد

هم‌اکنون حاضران در میدان 15 خرداد با شعارهای «الله اکبر»، «لااله‌الاالله»، «محمد رسول الله»، «علی ولی الله»، «مهدی حجت الله»، «حزب فقط حزب الله»، «رهبر ما روح الله»، «خامنه‌ای روح الله»، «ملت ما جند الله»، «آمریکا عدو الله» و «فتنه‌گر عدو الله» راهپیمایی به سمت حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام را آغاز کردند.

مرد و زن که با حضور خود بار دیگر لبیک به دعوت امام راحل و مقام معظم رهبری گفته‌اند در مسیر راهپیمایی با تاکید بر ولایتمداری خود شعارهای انزجار از استکبار جهانی را سرمی‌دهند و بر آزادسازی قدس شریف تاکید می‌کنند.

رد هرگونه سازش با دشمنان

راهپیمایان مشهدی همچون هموطنان دیگر در سراسر ایران با رد هرگونه سازش با دشمنان بر مواضع انقلابی در برابر مستکبران جهانی تاکید می‌کنند.

امروز مسؤولان هم در کنار مردم و هم‌قدم با آن‌ها بر آزادسازی قدس و اهمیت مسئله فلسطین تاکید می‌کنند.

80 میلیون انسان در مقابل دشمنان قرار دارند نه یک نظام و کارگزاران آن

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی که از مهدیه مشهد به جمع راهپیمایان روز قدس اضافه شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در روز قدس این واقعیت را نشان می‌دهد که آمریکا و صهیونیست در مقابل ۸۰ میلیون انسان هستند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی تصریح کرد: یعنی مقابله دشمن با یک جریان ملت ۸۰ میلیونی است و فقط با یک نظام و کارگزاران یک نظام طرف نیست.

امام جمعه مشهد حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس را دارای پیام مهمی برای دشمنان دانست و تاکید کرد: این حضور نشان می‌دهد هیچ چیز جلودار ما نیست، نه تحریم اقتصادی نه جنگ و دشمنان بدانند ما این مسیر را انتخاب کردیم و چهل سال دومش را هم ادامه می‌دهیم.

تولیت آستان قدس رضوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی و استاندار خراسان رضوی علیرضا رزم‌حسینی نیز به جمع راهپیمایان پیوستند.

پایبندی ملت ایران به اصل دفاع از مظلوم

رزم‌حسینی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده پایبندی ملت ایران به اصل دفاع از مظلوم است.

راهپیمایان مشهدی پس از حضور در در حرم مطهر رضوی به سخنان سعید جلیلی که سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد است گوش می‌دهند و نماز جمعه را به امامت آیت‌الله علم‌الهدی اقامه می‌کنند.

انتهای پیام/ 70058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول