اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی: ابتکار مبارزه با ظلم با عنوان روز قدس در جهان نهادینه شده است

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به‌مناسبت روز جهانی قدس طی بیانیه‌ای از آحاد مرم ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت و تاکید کرد: ابتکار عملی الهی مبارزه با ظلم و استبداد با عنوان روز قدس در جهان نهادینه شده است.

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی: ابتکار مبارزه با ظلم با عنوان روز قدس در جهان نهادینه شده است

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس طی بیانیه‌ای از آحاد مرم ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت کرد.

به گزارش فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است: 

«بسمه تعالی

 فلسطین خط مقدم جهان اسلام در مبارزه با صهیونیسم جهانی است.

سرزمین فلسطین به واسطه طمع صهیونیسم جهانی در تأسیس سرزمین رویایی خود برای تسلط بر دنیا با حمایت استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار از هیچ ظلم و ستمی در حق ملت مظلوم فلسطین و حتی ملل اقصا نقاط دیگر جهان کوتاهی نکرده است.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شعاع‌های نورانی  آزادی و استقلال در  دل مظلومان جهان به رهبری حضرت امام خمینی (ره) روشن شد و با ابتکار عملی الهی مبارزه با ظلم و استبداد در آخرین جمعه ضیافت الله با عنوان روز قدس در جهان نهادینه شد.

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیزضمن دعوت از آحاد مردم شریف و بزرگ ایران و همه زنان و مردان آزادیخواه برای شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس ، همگام با همه ظلم ستیزان در فریادی هم آهنگ مراتب انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیسم جهانی اعلام نموده و رشد سرطان گونه آن را متوقف و نقشه هایشان را نقش برآب خواهدنمود.

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول