اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

روز قدس نماد صف‌بندی حق برابر باطل است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأكيد بر حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس گفت: روز قدس نماد صف‌بندی حق در برابر باطل است.

روز قدس نماد صف‌بندی حق برابر باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:‌ روز قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) و نماد صف‌بندی حق در برابر باطل است.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان و آزادیخواه جهان در این روز وحدت و بیداری خود در برابر رژیم صهیونیستی غاصب را نشان می‌دهند گفت:‌ این روز بزرگ روز سر دادن فریاد تظلم‌خواهی امت اسلامی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با محکومیت طرح «معامله قرن» از سوی آمریکا دامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با پشتیبانی قدرت‌های فاسد استکباری به دنبال ضربه زدن به اسلام و تضعیف مسلمانان جهان است اما به طور حتم با هوشیاری ملل مسلمان راه به جایی نخواهد برد.

وی ادامه داد: در روز قدس ملت بزرگ ایران به عنوان پرچمدار مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان در حرکتی دشمن‌شکن و در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب با حضوری پرشور در راهپیمایی انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین و سایر ملل مظلوم مسلمان را اعلام می‌کنند.

شعبانی گفت: امیدواریم به زودی با عنایات خداوند متعال و وحدت و هوشیاری مسلمین شاهد پیروزی قطعی مسلمانان بر رژیم صهیونیستی و عزت و سربلندی امت اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول