اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان قادر به ایجاد خلل در مسیر آزادی قدس نیستند

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: ترفندهای مثلث ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان، هرگز قادر نخواهد بود در مسیر آزادی قدس شریف مانع و خلل ایجاد کند.

ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان قادر به ایجاد خلل در مسیر آزادی قدس نیستند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر روز قدس، روز اسلام و وحدت مسلمانان و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان آزادی فلسطین که میراث گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) است، فرا می‌رسد و مسلمانان جهان و به خصوص مردم بزرگ ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک گام دیگر برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی برخواهند داشت.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس امسال در حالی که آمریکا و برخی از کشورهای عربی به ویژه عربستان و امارات در پی برگزاری کنفرانس موهوم صلح و اجرای طرح معامله قرن هستند، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. اقدامات دولت ترامپ از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس و شناسایی این شهر به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب، مخالفت با بازگشت آوارگان فلسطینی و سخن گفتن از ایجاد وطن جایگزین در اردن و صحرای سینا که از اجزای طرح معامله قرن است، تنها با هدف نابودی فلسطین دنبال می‌شود.

در بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین خاطرنشان شده است: در این مقطع موضع واحد مسلمانان جهان در مخالفت با طرح معامله قرن و تداوم انتفاضه در کرانه باختری و بخصوص ادامه راهپیمایی‌های بازگشت، باعث نگرانی صهیونیست‌ها شده و اجرای طرح معامله قرن را محکوم به شکست کرده است. خواسته‌های مشروع و به حق ملت فلسطین به ویژه بازگشت آوارگان و برگزاری انتخابات آزاد برای تعیین حق سرنوشت باید عملی شود و ترفندهای مثلث ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان، هرگز قادر نخواهد بود در مسیر آزادی قدس شریف مانع و خلل ایجاد کند.

 

 

به گزارش فارس، این بیانیه می‌افزاید: خوشبختانه به رغم تلاش‌های گسترده استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل برای انحراف افکار عمومی مردم جهان از جنایات صهیونیست‌ها، فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام و کانون توجه ملت‌های آزاده است و این امر در روز قدس امسال مورد تأیید دوباره قرار خواهد گرفت.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در این بیانیه ضمن محکوم کردن برگزاری کنفرانس مرتبط با معامله قرن در منامه و تقبیح جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، از آحاد ملت شریف ایران به خصوص دانش آموختگان خارج از کشور دعوت کرده است تا با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، گام بزرگ دیگری را در جهت حمایت از آزادی قدس شریف بردارند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول