اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اپلیکیشن آموزش سلامت طراحی و تولید شد

یک شرکت دانش بنیان داخلی با دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری موفق به طراحی و تولید اپلیکیشن آموزشی در حوزه سلامت شد.

اپلیکیشن آموزش سلامت طراحی و تولید شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مرتضی ستار مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان درباره اپلیکیشن تولیدی این شرکت که بابت آن از صندوق، تسهیلات دریافت کرده است، اظهار داشت: این اپلیکیشن آموزشی سلامت، در محیط‌های اندروید و IOS قابل اجرا است و شامل بخش‌های مختلف از جمله دانشکده مجازی، خدمات پزشکی، آزمون، فروشگاه آنلاین، آموزش سلامت عمومی و خصوصی، دوره‌های بازآموزی پزشکان و پرستاران و دوره ضمن خدمت است.
وی با اشاره به سابقه 15 ساله شرکت در حوزه آموزش الکترونیک و کار با دانشگاه‌ها گفت: طی این مدت به یک سامانه آموزشی تحت موبایل احساس نیاز می‌کردیم، البته در این حوزه سامانه‌هایی بودند که همه تحت وب و ویندوز کار می‌کردند، لذا بر اساس تجربه، این طرح را با محتوای داخلی نوشتیم که در حال توسعه و بروزرسانی است.
مدیر عامل شرکت دانش‌بنیان درباره بازار هدف این محصول دانش بنیان اظهار داشت: این اپلیکیشن هم‌اکنون در حوزه سلامت فعالیت می‌کند اما ساختار آن قابل تغییر و بازار آن قابل توسعه است؛ در حال حاضر رایزنی‌هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه شهید بهشتی و شرکت‌های نفت و پتروشیمی انجام داده‌ایم که برای هر کدام از اینها آیکون‌های این اپلیکیشن قابل طراحی و تغییر است.
وی درباره بازار هدف این اپلیکیشن و اینکه چه افرادی به استفاده از آن نیاز دارند، گفت: محصول ما صرفا محدود به آموزش سلامت نیست و افراد مختلفی می‌توانند از آن استفاده کنند.
ستار ادامه داد: یکی از آیکون‌های این محصول دانش بنیان، آموزش نسخه‌خوانی است که مردم عادی هم می‌توانند این دوره‌ها را بگذرانند و نسخه‌خوان شوند و نیاز نیست حتما داروساز باشند.
مدیر عامل شرکت داده‌نگار داتیس پارس که شرکت متبوعش در مرحله نمونه‌سازی از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کرد و از آن نیز ابراز رضایت می‌کند، با بیان اینکه در حال توسعه کار هستیم و شاید برای همین منظور دوباره بتوانیم از صندوق وام دریافت کنیم، اظهار داشت: محصول را به سمت گیم لرنینگ و گیم‌های آموزشی توسعه خواهیم داد تا از طریق بازی آموزش داده شود.
ستار همچنین اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌ها و چشم‌انداز شرکت، این اپلیکیشن و سامانه آموزشی، قابلیت استفاده برای خانواده‌های دارای بیماری خاص و از جمله اوتیسم را هم داراست.
ستار درباره میزان اشتغالزایی این شرکت دانش بنیان نیز گفت: در حال حاضر شرکت موفق به ایجاد اشتغال برای 12 نفر شده است.
وی در پایان درباره میزان رضایت از تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: من ذاتا آدم محافظه‌کاری هستم و اخلاق کارمندی دارم و کمتر ریسک می‌کنم اما این بار با دریافت تسهیلات از صندوق جرات و جسارت پیدا کردم که یک کار نو و جدید را شروع کنم؛ در مجموع باید بگویم که این تسهیلات برای ما خیلی خوب بود و به ما انرژی و جرات شروع کار داد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول