اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عضو ارشد حزب‌الله: فشارها بر «محور مقاومت و ایران» تا ابد بی‌نتیجه خواهد بود

نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ضمن اعلام اینکه آمریکا و تل‌آویو به همراه برخی کشورهای منطقه برای اعمال فشار حداکثری بر ایران و محور مقاومت بسیج شده‌‌اند، تصریح کرد تا زمانی که مقاومت نفس می‌کشد این فشارها هم بی‌فایده خواهد بود.

عضو ارشد حزب‌الله: فشارها بر «محور مقاومت و ایران» تا ابد بی‌نتیجه خواهد بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ «علی دعموش» نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله  در مراسمی اعلام کرد، هدف تحریم‌ها، محاصره و اعمال فشار بر مقاومت و متحدان آن، کنار گذاشتن مقاومت و پایان حمایت از آن است اما این موضوع هیچ زمانی عملی نخواهد شد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، دعموش تصریح کرد: هر چه فشار بر ما بیشتر شود حمایت ما از مقاومت و ثبات در این مسیر بیشتر می‌شود؛ جامعه مقاومت امروز بیشتر از هر زمان دیگری حامی مسیر خود است زیرا همین مقاومت ریشه و اساس قدرت کشور ما در مقابله با طمع‌ها و تهدیدات اسرائیلی است و اگر مقاومت نبود؛ اسرائیل هر روز به لبنان تجاوز می‌کرد.

نائب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله  در ادامه گفت: آمریکا، اسرائیل، غرب و برخی کشورهای عربی برای مقابله با ایران، مقاومت و محور مقاومت متحد شده‌اند و تهدید به جنگ و تجاوز می‌کنند؛ برخی از اینها آمریکا را به انجام جنگ علیه ایران تحریک می‌کنند و هدف این است که تسلیم شویم، ایران و مقاومت تسلیم شوند و به شروط آمریکا تن بدیم و عقب‌نشینی کنیم اما این هیچ زمانی رخ نخواهد داد زیرا ما به برکت ثبات، صبر، ایستادگی، ایمان به حقمان، مجاهدان، مقاومت و ارتشمان قدرتمند هستیم.

وی تأکید کرد: ما در گذشته تسلیم نشده‌ایم که امروز بخواهیم تسلیم شویم؛ در سال 1996  در شرم‌الشیخ، زمانی که همه جهان علیه ما، مقاومت و ایران متحد شده بودند، تسلیم نشدیم. زمانی که دشمن در جنگ‌های 1993، 1996 و 2006 تلاش کرد ما را به زانو در بیاورد این اتفاق رخ نداد؛ پس از آن هم دشمن با محاصره، تحریم، فتنه‌انگیزی و امثال آن تلاش کرد بر ما فشار وارد کند اما تسلیم نشدیم. ما با «ارتش، ملت و مقاومت» قوی هستیم و هیچ زمانی تسلیم نخواهیم شد.

در همین راستا «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله در سالروز آزادسازی جنوب لبنان (25 می 2000)، مقاومت را تنها گزینه برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی خواند و تأکید کرد امروز بیش از هر زمان دیگری به مقاومت نیاز است.

 «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله هم هفته جاری اعلام کرد، هدف از محاصره کینه‌توزانه و خبیث امروز بر مقاومت و جامعه آن، فشار بر تمام کسانی است که با مقاومت تعامل دارند تا در نهایت از حمایت از مقاومت دست بردارند اما نتیجه برعکس بوده و در جامعه مقاومت در سال ۲۰۱۹ بسیار قوی‌تر و بهتر از دو سال پیش ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بوده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول