اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جزئیات راهپیمایی روز قدس در استان تهران اعلام شد

مسیرها و سخنرانان راهپیمایی روز قدس در استان تهران اعلام شد.

جزئیات راهپیمایی روز قدس در استان تهران اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، امسال نیز مانند سال‌های قبل، با نزدیک شدن به‌روز جهانی قدس، مردم مؤمن و خداجوی ایران اسلامی و استان تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم آماده‌شده و لحظه‌شماری می‌کنند.

راهپیمایی در ۳ نقطه از شهرستان ورامین برگزار می‌شود

در ورامین، وارثان قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ ، ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین(ع) به‌سوی میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و سپس در مصلا صاحب‌الزمان(ع) اجتماع خواهند کرد.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران در جمع راهپیمایان ورامین سخنرانی خواهد کرد.

دو راهپیمایی دیگر هم در شهرستان ورامین برگزار می‌شود، که یکی از آن‌ها در شهر جوادآباد و راهپیمایی دیگر در منطقه خیرآباد است که هر دو این راهپیمایی‌ها به سمت محل برگزاری نمازجمعه خواهد بود.

مسیر راهپیمایی روز قدس در نسیم شهر و گلستان

مردم روزه‌دار شهرستان بهارستان نیز مانند سراسر کشور در شهرهای نسیم شهر و گلستان  به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهر گلستان  از فلکه دوم  به سمت مصلا این شهر خواهد بود.

در نسیم شهر نیز مسیر راهپیمایی میدان شهید رجایی، خیابان اصلی، خیابان شهید ستاری و مصلا این شهر است و راهپیمایی روز قدس در این شهرستان نیز از ساعت ۱۱  با حضور گسترده مردم انقلابی آغاز خواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ملارد

راهپیمایان شهرستان ملارد نیز به‌سوی میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند و این راهپیمایی در ملارد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه 10  خردادماه از مسجد جامع امام صادق(ع) - خیابان امام خمینی (ره) ـ خیابان دکتر حسابی ـ بلوار ارغوان ـ مصلا نماز جمعه برگزار خواهد شد

سخنران مراسم شهرستان ملارد حجت‌الاسلام طائب ریاست قرارگاه عمار می‌باشند.

شهرستان قدس

مسیر راهپیمایی همچون سال‌های گذشته از میدان قدس به سمت میدان آزادی و سپس مصلا شهر قدس در نظر گرفته‌شده که پس از به آتش کشیدن پرچم اسرائیل آماده اقامه نماز جمعه می‌شوند، سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیاح ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران خواهند بود.

راهپیمایی روز قدس در دماوند

در شهرستان دماوند نیز راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه، از میدان امام(ره) دماوند آغازشده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مسجد جامع دماوند اجتماع خواهند کرد، سردار فروتن از سرداران سپاه سخنران این مراسم خواهند بود.

شهرستان پردیس

در شهرستان پردیس نیز راهپیمایی از ساعت ۱۰:۳۰ آغازشده و در شهر پردیس طبق سنوات گذشته از میدان عدالت تا میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی در شهرستان پاکدشت

راهپیمایان شهرستان پاکدشت نیز ساعت ۱۱ صبح، راهپیمایی را از میدان آزادگان آغاز کرده و پس از طی مسیر چهارراه ساعت، میدان قدس، میدان معلم در مصلا امام خمینی (ره) اجتماع خواهند کرد.

شهریار

مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان شهریار نیز، از ساعت ۱۰:۳۰ راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کرده و مسیر خیابان انقلاب، میدان امام خمینی(ره)، خیابان محسنی، ترابی، خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) ، میدان معلم، خیابان ولی‌عصر(عج) و خیابان انقلاب را طی کرده و در مصلا نماز جمعه شهریار اجتماع می‌کنند.

حجت‌الاسلام شیرمردی سخنران روز قدس شهریار خواهد بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان شمیرانات

از مصلا به‌طرف میدان امام خمینی(ره) سپس به سمت اداره برق و بخشداری سپس به سمت مصلا بازمی‌گردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رباط‌کریم

از چهارراه دادگستری ـ تا مصلا حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در فیروزکوه

فیروزکوهی‌ها نیز در روز قدس مسیر آستان از میدان سپاه ـ میدان معلم ـ مصلا نماز جمعه را با فریادهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی خواهند کرد.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در ری

راهپیمایی روز قدس در شهرری نیز رأس ساعت ۱۰:۳۰ از سه‌راه ورامین شروع‌شده و راهپیمایان پس از پیمودن مسیر خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری و خیابان حرم، در مصلا بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) جمع شده و در نهایت راهپیمایان در مراسم اقامه نماز جمعه در مصلا ری شرکت می‌کنند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی سخنران این مراسم خواهند بود.

راهپیمایان روز قدس در اسلامشهر

مردم اسلامشهر از  مقابل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) اسلامشهر اجتماع کرده و در جاده ساوه، خیابان تختی تا مصلا نماز جمعه حرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام طباطبایی نسب نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی سخنران اسلامشهر خواهند بود.

راهپیمایان روز قدس در قرچک

راهپیمایی شهرستان قرچک نیز رأس ساعت ۱۱ صبح هم‌زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، از میدان امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه پیدا می‌کند و سخنران مراسم دکتر نقوی خواهند بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پیشوا

راهپیمایان شهرستان پیشوا نیز مسیر مسجد امام خمینی(ره) به‌سوی حرم مطهر امام‌زاده جعفر(ع) را طی می‌کنند.

مؤمنین روزه‌دار پیشوا و وارثان قیام ۱۵ خرداد، درنهایت در حرم مطهر امام‌زاده جعفر اجتماع خواهند کرد دکتر دستمالچیان سفیر سابق ایران در کشور لبنان سخنران این روز خواهند بود.

حضور پرشور مردم مؤمن و خداجوی استان تهران و سراسر کشور، قطعاً می‌تواند رژیم صهیونیستی را یک‌قدم به نابودی نزدیک‌تر کند و لذا روز جمعه، همه باهم و به پیروی از امام راحل(ره) ، مقام معظم رهبری و برای مبارزه با کودک کشی و ظلم و جنایت در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/67037/ت/ی30/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول