اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان واکنش نشان داد

سخنگوی حماس حملات دیشب رژیم صهیونیستی به نقاطی در سوریه و لبنان را ادامه تجاوزات این رژیم به فلسطین قلمداد و تأکید کرد، امت اسلامی برای مقابله با این دشمن باید بر اتحاد خود بیفزاید.

حماس به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان واکنش نشان داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی دوشنبه‌شب (دیشب) منطقه «تل‌الشعار» در شمال شرق حومه قنیطره واقع در جنوب سوریه را هدف حمله موشکی خود قرار داد.

 همچنین دیشب یک پهپاد رژیم صهیونیستی نقطه‌ای در جنوب لبنان را هدف قرار گرفت البته تا کنون منابع لبنانی به این موضوع واکنشی نشان نداده‌اند.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس در واکنش به این دو حمله رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ تجاوزات مستمر (رژیم) اشغالگر علیه امتی عربی، ادامه حملات بدون وقفه این رژیم به ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، قاسم افزود: این حمله تأکید کرد که (رژیم) اشغالگر، دشمن اصلی امت عربی و منطقه است و در راستای بهره‌گیری از اختلافات داخلی امت کار می‌کند تا حملاتش را ادامه دهد و طرح‌هایش برای اجرایی کردن مسأله فلسطین را اجرایی کند.

سخنگوی حماس تصریح کرد، در برابر این رفتار رژیم صهیونیستی، از امت اسلام انتظار می‌رود به اختلافات داخلی خود پایان دهد و با هدف اتخاذ راهبرد برای مقابله با رژیم صهیونیستی، متحد شود.

هفته گذشته، روزنامه لبنانی «البناء» نوشت، تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی درباره حملات هوایی به مواضع حزب الله در سوریه و لبنان صرفا به منظور آرام کردن جبهه داخلی این رژیم است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول