اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انتشار قرآن با ترجمه‌های اردو و آذری ویژه زائران بارگاه منور رضوی

مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از تولید قرآن با ترجمه‌های اردو و آذری ویژه زائران بارگاه منور رضوی خبر داد.

انتشار قرآن با ترجمه‌های اردو و آذری ویژه زائران بارگاه منور رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان‌نیوز، مسعود فرزانه گفت: با توجه به‌حضور گسترده زائران غیرایرانی اعم از آذری و اردو زبان در بارگاه منور رضوی و عرض ارادت این زائران به امام هشتم(ع)، یکی از نیازهای اساسی آنان وجود قرآن‌هایی با ترجمه اردو و آذری است.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی افزود: از این رو جلسات متعددی با هدف رفع این نیازها توسط مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی و مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی برگزار شد و توافقاتی نیز صورت پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات مقرر شد با کسب مجوزهای لازم، قرآن‌هایی با ترجمه اردو و آذری توسط این مؤسسه چاپ و تولید شده و در اختیار زائران غیرایرانی حرم مطهر امام رضا(ع) قرار گیرد.

فرزانه ادامه داد: پیش از این نیز توسط این مؤسسه، قرآن‌هایی با ترجمه هندی تولید شده و در اختیار زائران هندی زبان که به حرم امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، قرار گرفته است.

مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: هدف ما این است با توجه به نیاز موجود، برای بهره‌مندی هر چه بهتر زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، قرآن‌هایی متناسب با رسم‌الخط و فرهنگ هر منطقه تولید کنیم.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول