اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سیلی سخت به دشمنان با مقاومت

امام جمعه سرخ‌رود گفت: اگر خطایی از دشمن سر زند هرگز از جنگ نمی‌هراسیم و سیلی محکمی به دشمن می‌زنیم.

سیلی سخت به دشمنان با مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی آملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخ‌رود اظهار کرد: در تحلیل روز با این کلام حضرت آقا شروع می‌کنم  کسی که با صدای بلند تهدید می‌کند قوه واقعی‌اش آنقدر نیست آمریکایی‌ها مجبورند به اینکه هارت و پورت کنند و می‌گویند رفتار ما ایران را تغییر داد بله تغییرش این بود که نفرت ملت ایران نسبت به دولتمردان آمریکا 10 برابر شده است.

وی افزود: ملت ایران در پاسخ توییت‎های جنگ طلبانه ترامپ پاسخ دادند اسکندر و چنگیز هم نتوانستند چه برسد به تو، هرگز یک ایرانی باغیرت را تو بی غیرت تهدید نکن، ملت عزیز ایران در برابر بازی دو گانه کاخ سفید قاطعانه می‌ایستد و هرگز از تهدید توخالی نمی‌ترسیم.

موسوی آملی تاکید کرد: تولید چهار برابری اورانیوم غنی شده در نطنز پاسخ عملی به بدعهدی است در مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم، مسؤولان بدانند با مقاومت می‌توان بر دشمن سیلی سخت زد ملت ایران دنبال جنگ نیستند اما اگر خطائی از دشمن سر زند هرگز از جنگ نمی‌هراسیم و سیلی محکمی به دشمن خواهیم زد.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: آمریکا و  غرب و صهیونیسم بین الملل که بدنبال تجزیه خاورمیانه بودند از ایران بزرگ و قدرتمند به شدت می‌ترسند، دشمن دنبال میز مذاکره نیست بلکه میز محاکمه است طبق فرمایش رهبری غربی‌ها نژاد وحشی هستند حالا همین استعمارگر وحشی که ادعای تمدن و آزادی می‌کنند 16 میلیارد تومان به سیل زده‌های ملت عزیزمان کمک کردند که اندازه افطاری کریس رونالدو به مردم مظلوم فلسطین 20 میلیارد تومان می‌باشد.

این مسؤول بیان کرد: ترامپ می‌گوید خواهان مذاکره است و از طرفی از نابودی ایران حرف می‌زند، ایران اسلامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری اهل چنین مذاکره‌ای نیست و کسانی که به دنبال چنین مذاکراتی هستند تودهنی سختی از مردم خواهند خورد.

موسوی آملی با توجه به شرایط اقتصادی کشور،عنوان کرد:در مسائل اقتصادی از بانک مرکزی خواستاریم در مقابل غارتگران بیت المال نباید زانو زند باید جلوی موریانه‌های اقتصاد را گرفت باید جلوی دستورهای سریالی در اقتصاد را گرفته شود آیا واقعاً نمی‌شود جلوی سایت‌هایی که در 4 دقیقه قیمت دلار را 1000 تومان بالا می برد را گرفت و دولت برای حل مشکلات اقتصادی باید کوچک سازی کند نه اینکه در 10 سال اخیر 40 درصد مدیران اضافه شدند در 10 سال اخیر پرسنل دولت از 20 میلیون نفر به 24 میلیون نفر رسیده و گروه شغلی مدیران عالی رتبه رشد عجیبی داشته است.

وی تصریح کرد: در حالیکه سنگین‌ترین تحریم‌ها را آمریکا علیه ایران اسلامی اعمال نموده است سیگار آمریکایی معاف از تحریم‎ها است در جنگ اقتصادی بین آمریکا و چین واردات سویا از آمریکا به چین به صفر رسیده است اما ایران اسلامی در اوج تحریم 300 هزار تن سویا از آمریکا وارد کشور می‌نماید.

امام جمعه سرخ‌رود درباره افزایش اختیارات برخی از مسؤولان اظهار کرد: شنیده می‌شود بعضی از مسؤولان افزایش اختیارات را طلب می‌کنند دقیقاً می‌خواهند با افزایش اختیارات چه بکنند و به نفع چه کسانی عمل کنند در قانون اساسی 177 اصل دارد 38 مورد اصل اختیارات رئیس جمهور 37 مورد اصل اختیارات مجلس 18 مورد اصل اختیارات قوه قضائیه 5 مورد اصل اختیارات رهبری است 93 درصد بودجه کشور در اختیار مسؤول اجرایی کشور است.

موسوی آملی در پایان گفت: اگر مردم انتظار دارند رهبری عزیز مشکلات کشور را درست کند باید اختیارات رهبر طبق قانون افزایش یابد و اگر یک عده بدنبال رفراندوم هستند ملت ایران افزایش اختیارات رهبری را مطالبه می‌کنند تا رفراندوم گذاشته شود و 98 درصد همانطور که به جمهوری اسلامی رأی دادند به افزایش اختیارات رهبری رأی خواهند داد تا مشکلات کشور حل گردد زیرا رهبری عزیزمان با همین اختیارات اندک افتخارات بزرگی را آفریدند که یکی از آنها ایران اسلامی را در رتبه 10 کشور اول موشکی جهان قرار داده است.

انتهای پیام/86038/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول