اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

۷ خردادماه، آغاز ثبت نام الکترونیکی دکتری تخصصی دانشگاه تهران

داوطلبانی که به مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (.Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ دانشگاه تهران معرفی شدند؛می‌توانند از روز سه‌شنبه ۷ خردادماه تا دوشنبه ۱۳ خردادماه، برای ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

۷ خردادماه، آغاز ثبت نام الکترونیکی دکتری تخصصی دانشگاه تهران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آن دسته از داوطلبانی که به مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (.Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ دانشگاه تهران معرفی شدند؛می‌توانند از روز سه‌شنبه ۷ خردادماه تا دوشنبه ۱۳ خردادماه، جهت انجام مراحل ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک لازم به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی: Academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.مصاحبه این داوطلبین از روز شنبه  ۱۸ خردادماه  آغاز و تا جمعه ۲۴ خردادماه ادامه دارد.

اطلاع‌رسانی به داوطلبان از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران انجام می‌شود و داوطلبین قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه‌ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه فرمایند.

همچنین، تمامی داوطلبین موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام کرده و با در دست داشتن تاییدیه ثبت‌نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس یا دانشکده مربوط مراجعه کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول